Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Alarmuitbreiding met interieurbewaking

  1. #1

    Standaard Alarmuitbreiding met interieurbewaking

    Het alarm van mijn uit de VS geïmporteerde Q7 voldoet niet aan SCM klasse III, omdat er geen interieurbewaking in zit...alle andere eisen wel.
    Weet iemand of het mogelijk is om deze sensoren alsnog in te bouwen? Ik zou zeggen dat dit modulair moet zijn; zoekend op het forum zie ik namelijk ook de mogelijkheid om de sensoren via VAG-COM uit te schakelen.
    Indien niet dan ben ik de sigaar....en moet er een geheel nieuw alamsysteem ingebouwd worden.
    Laatst gewijzigd door BJK; 27-04-14 om 20:43.

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.965
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Alarmuitbreiding met interieurbewaking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BJK Bekijk Berichten
    ...Weet iemand of het mogelijk is om deze sensoren alsnog in te bouwen?
    Geen ervaring met Q3 maar bij de A3, A4, A6 zijn het inderdaad modules die je aan de CAN bus koppelt dus het moet idd uitbreidbaar zijn.
    Echter om een certificaat klasse III te halen zul je de module bij een geautoriseerd iemand moeten laten monteren bijvoorbeeld dealer of zo.
    gr.
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  3. #3

    Standaard Re: Alarmuitbreiding met interieurbewaking

    Ik krijg het gevoel dat de audi dealer (Hoogenboom) in Rotterdam met een extern inbouwbedrijf zaken doet voor alarm inbouw... En zelf nergens vanaf weten... Nog tips voor een alternatief bedrijf in de regio Rotterdam?

  4. #4
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.626
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alarmuitbreiding met interieurbewaking

    http://www.fleetaccess.nl/security/k...lasse-3-alarm/

    weet je zeker dat je aan klasse 3 genoeg hebt ? ff checken met verzekering
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #5

    Standaard Re: Alarmuitbreiding met interieurbewaking

    Inderdaad, er moet waarschijnlijk ook klasse IV in, maar ik wil eerst dit duidelijk hebben. Heeft fleetaccess kennis wat alarmUITBREIDING van een af-fabriek systeem? lijkt mij onwaarschijnlijk...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •