De Audi Q7 is het gevolg van een voortgaande inspanning om het beste te bieden. Hij ziet er sterk uit zonder overgewicht te hebben. De binnenkant biedt eersteklas comfort. Met de 3.0 TDI-motor en het vijf-plaats ontwerp, versnelt de Q7 van 0 tot 100 km / u in een opmerkelijke 6.3 seconden.


De TDI motor in Audi Q7

Op dezelfde manier overtuigt de 3.0 TDI in de nieuwe Audi Q7 met prachtige figuren. De superieure SUV als een vijfzitter verslindt bijvoorbeeld in het algemeen slechts 5,7 liter per 100 kilometer, met een normale CO2-uitstroom van 149 g / km. De intensiteit van 200 kW (272 pk) en het koppel van 600 Nm halen de Q7 6,3 seconden van 0 tot 100 km / h. De beste snelheid is 234 km / h. Halverwege dankbaarheid aan de wateraangestuurde motorsteunen, draait de 3.0-liter stroombron zeer onopvallend, wat ook kan worden gehoord.
De tiptronic is dynamisch en comfortabel

De achttraps tiptronic is uitzonderlijk verbeterd voor de nieuwe Audi Q7. Vanwege een andere demping is het denkbaar om de motor op verbazingwekkend lage snelheden of zelfs onder 1.000 cycli voor elk moment te laten draaien. De gebruikelijke machine kan eveneens fysiek worden bewerkt. De elektrische borden hiervoor zijn schakelpaddels op het richtwiel of door de transmissieschakelaar.
Over het algemeen taxeren

Welke auto? zegt…
Audi was een van de merken die echt vierwielaangedreven was, maar toch was het echt een beetje een buitenbeentje voor het SUV-feest. Het doet gewoon mee in 2006, toen het de eerste Audi Q7 voortstuwde.
Deze show voor het tweede tijdperk hangt in de buurt van de indeling van het hoofdvoertuig, met vierwielaandrijving die hem wat ruw terrein biedt, maar een grotere mate van accentuering op het rustige en aangename straatgebruik dan het navigeren op slordige velden. Het brengt een solide portie extravagantie met zich mee en is een zeer nuchtere beslissing, vanwege een royaal geproportioneerde binnenkant met zeven stoelen.
De meeste kopers kiezen een diesel, maar organisatorische voertuigbestuurders kunnen ook geïnteresseerd zijn in de module half ras Q7 e-tron, terwijl aan de andere kant van de schaal de V8-gecontroleerde SQ7 is – hoewel geen van deze variaties toegankelijk is om te regelen totdat de gefacelifte Q7 arriveert later in 2019.
Al met al, hoe contrasteert de Q7 en zijn tegenstanders, bijvoorbeeld de BMW X5, Land Rover Discovery en Volvo XC90? Doorlezen voor alles wat u moet weten, inclusief welke motor, trimdimensie en alternatieven u kiest.
Voordat je een aanpassing van de Q7 aanschaft, moet je ook zeker kijken naar onze meest recente koopjes voor nieuwe voertuigen door hier te klikken. U zult versteld staan ​​van het bedrag dat u zou kunnen missen.
Het rijden

Wat het lijkt op rijden, en hoe rustig het is
Audi Q7 4×4 uitvoering
Sterker nog, zelfs de minder verbluffende 45 TDI-aanpassing van de twee 3,0-liter V6-dieselmotoren zorgt voor een soepele, moedige versnelling. Let wel, de 278bhp 50 TDI is niet significant duurder en is veel punchier, vooral bij lage toeren. Versnellen construeert nadrukkelijk vanaf eenvoudig 1500 tpm, waardoor deQ7 gemakkelijk energetisch te besturen is. In de stad hoef je nauwelijks het versnellingsmiddelpedaal te poetsen, ondanks het feit dat de speling van de geprogrammeerde versnellingsbak aanzienlijk beter waarneembaar is met deze opstelling.
Ongeacht het eco-centrum en de extra belasting van de accu’s, heeft de Q7 e-tron-module een kruising met een vergelijkbare uitvoering als de 268 pk sterke diesel. In het geval van iets, voelt het aanzienlijk sneller aan wanneer de accu’s zijn opgeladen, vanwege het moment waarop de elektrische motor het heeft gedaan. Beiden voelen zich echter gemakkelijk naast de meedogenloze V8-gevoede SQ7; de manier waarop dit bereik-topmodel eerlijkheid schept, moet worden ervaren om geaccepteerd te worden.
Het belangrijkste probleem dat we met een van de voertuigen vonden, was natuurlijk met de achttraps geprogrammeerde versnellingsbak die standaard wordt geleverd met 45 en 50 TDI-motoren. Gestemd om reservefondsen voor emanaties uit te breiden, kan het heel goed aarzelen om af en toe iets te veranderen, ongeacht of je het veel gas geeft. Dat kan gigantisch verbijsterend zijn voor het geval je een gat in de impasse van de spits wilt of een laatste moment overweldigt.
Audi Q7 4×4 rit

De standaard ophanging is een stevige handschoen in de stad, maar bij een snelle rit verdringt de rit mogelijk de kans dat je een bijzonder scherpe slag maakt. Ongeacht of we een beweging naar de discretionaire luchtvering voorschrijven voor het geval u door de Sport-bekleding wordt verleid – het verandert de Q7 in niet alleen de best rijdende auto in zijn klasse, maar daarnaast ook een van de beste in elke klasse of uitgaven plan, periode. Luchtvering is standaard op de S-lijn.
De uitvoering Dark Edition en Vorsprung hebben standaard een ‘sport’ vorm van het luchtveringsframe. Gegeven dat het de rijafstand met 15 mm naar beneden haalt, zou het niet onverwacht moeten gebeuren dat het niet zo aangenaam rijdt als de standaard luchtvering. Alles bij elkaar genomen, is het nog steeds over het algemeen soepel gecontrasteerd en tegenstanders, bijvoorbeeld de BMW X5, die veel progressief verbazingwekkend wordt gemaakt als je bedenkt dat de Vorsprung gigantische 22in wielen vooruit gaat.
De SQ7 heeft bovendien standaard een luchtvering, maar het is een op maat gemaakte S-set die nog steviger is. Sterker nog, zelfs bij snelheid, zult u een wat meer verontrustende invloed voelen, omdat oppervlaktesplijtingen worden doorgegeven aan uw stoel. De SQ7 is nog steeds aangenamer dan tal van andere zeven-situ SUV’s, maar het is niet de beste beslissing als comfort uw beste behoefte is.
Audi Q7
Audi Q7 4×4 zorgt voor
Er is veel grip en het frame met vierwielaandrijving biedt veel houvast op olieachtige straten, maar de Q7 is niet bijzonder aantrekkelijk om direct tegenovergestelde en sportievere tegenstanders te besturen, bijvoorbeeld de BMW X5 of zelfs de Volvo XC90.
Die comfortabele ophanging maakt veel slank lichaam door de hoeken mogelijk, waardoor de Q7 wat omslachtig en onhandig aanvoelt, en het extra gewicht van de e-tron versterkt dit. Het is nog steeds onmiskenbaar meer spry en de voorkeur beveiligd over de Land Rover Discovery, echter.
De SQ7, die eind 2019 een facelift krijgt, is een volledig uniek wezen. Het heeft een op maat gemaakt luchtveringsframe en een slimme vijand van duwbeugels die de pasvorm van het lichaam beperken. Voor zoiets belangrijks, blijft het onmerkbaar rechtop staan ​​in hoeken, waardoor je in een verbluffend tempo vooruitgang kunt boeken. In de tussentijd is de richting exact, ongeacht of het niet veel kritiek binnen handbereik brengt.
Audi Q7 4×4 verfijning
Net vanaf het begin van het virus hoor je een verwijderde foundationknal van de 3,0-liter diesels, en die vervaagt snel zodra ze op temperatuur zijn. Anders hoor je de motoren gewoon hard accelereren en zijn ze soepeler en charmanter dan de motoren van een van de tegenstanders van de Q7 – met name de viercilinder XC90. De Q7 werkt ook uitstekend om de huurders te ontkoppelen van motorische trillingen.
Normaal gesproken wordt de e-tron tijdens het gebruik van de elektrische modus aanzienlijk minder belast. Op het moment dat de dieselmotor in werking treedt, doet hij het op een verfijnde manier, waarbij weinig trilling contact maakt met u of uw reizigers. De SQ7 hult de realiteit dat het ook een diesel is, en produceert een krachtige woofle – met name in de dynamische modus.
Er is geen alternatief voor een handgeschakelde versnellingsbak; alleen een auto met acht snelheden die hier en daar gemakkelijk door de verhoudingen verandert. Op snelheid, scheidt de versnellingsbak de motor en stelt de Q7 in staat om uit te freewheelen in het geval dat u het versnellingsmiddel terugtrekt. Naar verwachting zal dit het brandstofverbruik ten goede komen, maar ook de commotie verminderen.
Op aminen van 19 en 20 minuten is er geen sprake van straat- of hangende geluiden. Zeggen dat, zelfs op de 21in wielen, de Q7 is echt rustig. Windgeruis is geweldig verstikt, zelfs bij snelheden op snelwegen.
Binnen formaat

Het binnenformaat, de pasvorm en de voltooiing
Audi Q7 4×4 rijpositie
Alle Q7’s begeleiden een volledig elektrisch flexibele bestuurdersstoel. De omvang van de modificatie – die een uitschuifbare basis en vierwegs lumbale aanpassing omvat – maakt het eenvoudig om uw optimale rijpositie te bepalen, ondanks het feit dat geheugenstoelen extra kosten. De standaard stoelen op sectieniveau Sportmodellen zijn stabiel, en duurdere vormen begeleiden alle meer intens ondersteunde spellenstoelen naast een flexibele armsteun vooraan.
Je zult ook ontdekken dat de pedalen, de stoel en het stuurwiel handig zijn afgesteld op een karakteristieke rijhouding en dat er aan de ene kant van de rem een ​​zeer goed gelegen pakkingslot zit. Het dashboard is legitiem meesterbrein, met eenvoudig te gebruiken bedieningselementen voor de koeling.
De Virtual Cockpit van Audi is standaard en verwisselt de typische eenvoudige instrumentenwetten voor één goliath 12.3 in een geautomatiseerd bord. Dit toont snelheid, toerental en andere basisprincipes van het rijden, net als volledig gearceerde satellietnavigatiekaarten, telefoon- en geluidsgegevens.
Audi Q7 4×4 waarneembaarheid
Net als een belangrijk onderdeel van SUV’s, zit je hoog in de Q7 voor een veelzeggend perspectief op de straat die voor je ligt, en de dunne windschermkolommen doen je visie niet ontmoedigen.
Uitgestrekte verwarmde portierspiegels bieden een onmiskenbaar perspectief van wat er aan de andere kant binnenkomt en de reflecterende kant kantelt consequent als u bij het stoppen kiest voor een superieur perspectief van de stoeprand. Verbazingwekkende LED-koplampen zijn standaard op S line-modellen of meer, en zelfs Sport-trim levert je echt prachtige xenon-units op. In de tussentijd is een verwarmde voorruit toegankelijk als een keuze over het bereik.
Dikke rugkolommen en substantiële hoofdsteunen aan de achterkant van het dak zorgen voor een aanzienlijk deel van de over-de-beer. De standaard sensoren voor en achter stoppen sensoren, en elke trimmaat krijgt een schakelcamera. Een camera met 360 graden is standaard op het topmodel van het Vorsprung-model en u kunt zelfs een nachtzichtcamera hebben als u bent ingesteld om extra te betalen.
Audi Q7

Audi Q7 4×4 infotainment
Het MMI-infotainmentraamwerk van Audi staat op de tweede plaats voor BMW’s iDrive voor het gemak, dus het afstemmen van telefoons of het programmeren van de navigatiesoftware is een fluitje van een cent. Een eersteklas 8.3-inch scherm stijgt op vanaf het hoogste punt van het dashboard en wordt gecontroleerd met behulp van vergrendelingen en een eenvoudige draaibare controller op de middelste geruststelling. Het touchpad ernaast is eveneens standaard en stelt u in staat om handgeschreven lettertypen met de hand in te voeren. Het invoeren van een postcode in de sat-nav is een model, maar over het algemeen zal het sneller zijn om door de console te kijken.
Zoals je mag verwachten, vergezelt de Q7 sat-nav, Bluetooth en bediening op het stuurwiel. Onder de voorste focus-armleuning bevinden zich twee USB-poorten en in het dashboardkastje bevindt zich een opening voor een SIM-kaart voor 4G online beschikbaarheid, een dvd-station en twee SD-kaartruimten. Er zijn ook 12V-aansluitingen voor hoofd- en voorbemiddelaars, maar het is een beetje frustrerend dat er geen USB-focus is voor passagiers achterin.
Vorsprung-modellen vergezellen een standaard Bose 3D-geluidskader, maar als het goed is dat je echt van je muziek houdt en diepe zakken hebt, is de buitengewone Bang en Olufsen-variant het overwegen waard. Bovendien verdient de Audi-telefooncel, rekening houdend met het feit dat u een bundel benaderingen maakt, de overweging om het verzamelen te vergroten, uw telefoon op afstand op te laden en tegelijkertijd maximaal twee telefoons aan het voertuig te koppelen. Dit is standaard op de Vorsprung-trim.
Een gecomputeriseerde tv en een veelzijdige opwindende bundel (met afzonderlijke 10.1-inch touchscreens voor de voorste rugleuningen) staan ​​eveneens op de keuzelijst.
Audi Q7 4×4 vormkwaliteit
Het dashboard van de Q7 en overal binnen is een uitgestrekt gebied van delicate aanraakmaterialen en zeer gedempte schakelaars; moeilijkere kunststoffen zijn beperkt tot minder waarneembare plekken. Echt metaal (of hout, bij de kans dat u naar toe neigt) siert alleen maar bij aan de bijzonder smaakvolle sfeer.
In de tussentijd heeft de roterende controller voor het MMI-infotainmentraamwerk een bijzonder bevredigende activiteit en de geruisloze crash telkens wanneer u een ingang sluit, bindt de indruk van robuustheid. De indruk van waarde is een fase boven de Volvo XC90 en zelfs de Land Rover Discovery.
De Q7 voelt dus ongelooflijk veel aan elkaar geschroefd, met nauwe openingen tussen de buitenste carrosserieplaten en binnenbekledingen. In het geval dat je nog niet bent voldaan, zijn verschillende koeienhuidbundels toegankelijk om de lat veel hoger te tillen.
Audi Q7 4×4 voorruimte

Sterker nog, zelfs degenen die meer dan 1,8 meter lang zijn, zullen de Q7 ruimschoots ontdekken. De hoofdruimte is buitengewoon liberaal, de stoel schuift ver terug om enorm veel extra ruimte over te brengen om te bewegen en er zijn enorm veel ademruimte.
Capaciteitsalternatieven zijn divers – de uitgebreide ingangsbusjes nemen elk een kan van 1,5 liter en hebben slimme breuken in hun achterrand, waarin u een beetje een paraplu kunt plaatsen.
Een plaat met een schuivende kap bevindt zich in het brandpunt van het dashboard en is perfect voor reserveonderdelen. Aan de zijkant van de versnellingspook zitten twee bekerhouders, terwijl onder de armsteun een cubby voor een mobiele telefoon en een met rubber beklede plaat is.
Het dashboardkastje is voldoende groot om grotere voorwerpen op te bergen, bijvoorbeeld een pot met de-icer of een raamwasser.
Audi Q7 4×4 vrije ruimte
Het in- en uitstappen van de stoelen in de middenkolom is eenvoudig, vanwege de grote opening in de toegangspoort en de kleine richels. De Q7 biedt een paar centimeter meer ademruimte dan een BMW X5 en Land Rover Discovery en coördineert die van de Volvo XC90 voor alle doeleinden. Dit houdt in dat drie grote volwassenen veel knieruimte zullen hebben, en de liberale lengte van de binnenkant zorgt voor veel ruimte op het hoofd. Er is voldoende schouderruimte voor drie volwassenen om gemakkelijk te zitten in de exclusief schuivende, achterover leunende stoelen.
Reizigers in de middenlijn hebben ruimte voor een container van 1,5 liter in elke stash voor de instap en er zijn twee cupholders in de armsteun met rugleuning. Er zijn ook zakken op de voorstoelen en een klein plaatje aan de achterkant van de binnenkant, en die op de twee achterste stoelen krijgen elk hun eigen bekerhouder.
Extreem grote volwassenen hoeven alleen maar in de twee achterste stoelen te zitten voor korte uitstapjes, maar iedereen onder de zes voet voelt zich niet extreem beperkt. Een ontdekking is een superieure ingezet op de off chance dat je normaal gesproken zeven individuen moet overbrengen. Het is ook de moeite waard om eraan te herinneren dat de ruimte die de batterijen van de e-tron innemen impliceert dat je slechts vijf stoelen krijgt.
Audi Q7

Audi Q7 4×4 zit aanpasbaarheid
De voorste reiziger, vergelijkbaar met de bestuurder, krijgt een volledig elektrisch zitje. De omvang van de aangeboden ontwikkeling omvat lendensteunhulp en een uitschuifbare zitplaatsbasis. Een discretionair geheugenwerk (standaard op Vorsprung-trim) houdt in dat je je zitpositie kunt sparen en deze in principe kunt bekijken door een pal te knijpen.
Elk van de drie stoelen in de middellijn glijdt vooruit en achteruit en heeft rugleuningen achterover; de externe twee stoelen kantelen effectief naar voren om toegang te krijgen tot de achterste stoelen. Als de kans groot is dat u extra heap-ruimte nodig heeft, gaat de middelste lijn rugleuning overlay niveau naar de vloer in een eenvoudige activiteit door middel van een schakelaar aan de basis van elke stoel. Omdat ze onafhankelijk plooien, is er het aanpassingsvermogen om lange lasten te verplichten terwijl ze reizigers nog overbrengen.
De achterste stoelen liggen vlak bij de laadvloer wanneer ze zijn ingeklapt. Beide kunnen onafhankelijk worden opgeklapt of naar beneden gebracht bij het indraaien van een pal door de achterste toegangspoorten of dicht bij het achtereinde.
Audi Q7 4×4 opstartruimte

In vijf-sitemodus, zelfs met de middenkolom van stoelen volledig teruggeschoven, is de koffer effectief voldoende enorm om twee of drie wagens of een paar enorme tassen mee te nemen. Er zijn vier sjorogen in elke hoek, naast een klein cubby aan de linkerkant.
Met elk van de zeven geplaatste zetels zullen de boottherapeuten niet echt een groot deel van de grootte hebben, maar zullen ze nu zelfs een paar middelgrote tassen doorslikken, en er is ook een beetje opslag van ondervloeren. In deze actie past u meer bagage dan in een ontdekking.
Bij de kans dat je elk van de vijf achterstoelen neerhaalt, heb je een immense ruimte en een volledig vlak verbrede stapelregio. Dit maakt het stapelen van enorme dingen een beetje taart, vooral omdat er geen lip aan de ingang van de boot.
Een van brandstof voorzien achtereind is standaard op alle Q7’s en een afdekking van het elektrisch laadcompartiment gaat vooruit naar de Vorsprung-modellen en de e-tron.

Bron; https://denieuwsteautos.be/2019/02/0...-audi-q7-2019/