Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: SQ7 - MyCarManager standaard

  1. #1

    Standaard SQ7 - MyCarManager standaard

    Hallo, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een SQ7 uit Januari 2017. De connect diensten zijn afgelopen, ik ga nog even beoordelen of ik die herhaald wil hebben of dat ik prima uit kan met de Apple Carplay. De data diensten wil ik gaan doen via een Vodafone SIM kaart, we hebben Red Together dus dan heb ik aardig wat GB's om te verstoken per maand.

    Waar ik niet helemaal achter kwam was of de MyCarManager van my.audi functioneert. De licentie is afgelopen dus ik ben best bereid €50 te betalen voor een verlenging, maar als ik op de Audi webshop kijk staat er op dat deze alleen werkt icm het veiligheids pakket. De Audi service geeft ook aan dat mijn auto dat niet heeft en dus niet zou werken. Nu lees ik eigenlijk nergens op fora, commerciële pagina's of wat ook dat dit beperkt is tot dat veiligheidspakket, er staat vrijwel overal bij dat dit een Connect dienst is. Nu wil ik Audi best geloven, maar ze hadden het ook al fout met wat andere opmerkingen, dus ik vraag het me af (en ik hoop er toch op dat het kan).

    Ik zie ook dat bij de nieuwe SQ7's er veel standaard op zit, weet iemand of dat met het model 2017 ook zo was (import uit Duitsland) en of dit gaat werken?

  2. #2
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: SQ7 - MyCarManager standaard

    ik heb begrepen dat je Audi kan contacten en dat deze hem voor 12 maanden weer verlengd, gratis. Zie https://www.audi-sport.net/xf/thread...xpired.368707/

    Stuur een bericht naar connect.license@audi.de
    Laatst gewijzigd door SQ5R8; 30-01-20 om 19:46.

  3. #3

    Standaard Re: SQ7 - MyCarManager standaard

    Heb je het aan de praat gekregen? Heb sinds een week een sq7 en had mycarmanager via de webshop besteld, maar kreeg te horen dat dit niet werkt op mijn auto (import, 12/2016)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    38
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ7
    Land
    Land

    Standaard Re: SQ7 - MyCarManager standaard

    Ik ben ook wel benieuwd. Ik ga vrijdag mijn SQ7 uit juli 2017 ophalen en ik denk dat de license ook bij mijafgelopen zal zijn

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: SQ7 - MyCarManager standaard

    Ik ook. Heb een import van 6/2017. Audi connect werkt maar zou graag ook de my carmanager willen hebben ivm de standkachel. Hoef ik de additionele sleutel niet te gebruiken. Net een bericht van audi nl dat het voor mijn auto ook niet werkt. Ben benieuwd of je een fabrieksaf alarm hebt? Merk dat de duitse auto’s dat niet hebben en blijkbaar zit daar een relatie tussen. Mijn nl audi van 2016 had dat wel icm het connect-pakket en daar had ik wel de mogelijkheid voor mycarmanager.

    Ik kan het ook niet bestellen via de my audi maar las ook ergens dat je het niet kan bestellen als het abbo nog niet afgelopen is. Mogelijk dat de vorige eigenaar dat nog gekoppeld heeft. Weet het ook niet?


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    38
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ7
    Land
    Land

    Standaard Re: SQ7 - MyCarManager standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renevk Bekijk Berichten
    Ik ook. Heb een import van 6/2017. Audi connect werkt maar zou graag ook de my carmanager willen hebben ivm de standkachel. Hoef ik de additionele sleutel niet te gebruiken. Net een bericht van audi nl dat het voor mijn auto ook niet werkt. Ben benieuwd of je een fabrieksaf alarm hebt? Merk dat de duitse auto’s dat niet hebben en blijkbaar zit daar een relatie tussen. Mijn nl audi van 2016 had dat wel icm het connect-pakket en daar had ik wel de mogelijkheid voor mycarmanager.

    Ik kan het ook niet bestellen via de my audi maar las ook ergens dat je het niet kan bestellen als het abbo nog niet afgelopen is. Mogelijk dat de vorige eigenaar dat nog gekoppeld heeft. Weet het ook niet?
    Ik heb op mijn Duitse SQ7 wel een fabrieksaf alarm, ik krijg ook een waarschuwing in de app als het alarm activeert. Het is mij inmiddels gelukt om Audi connect en mycarmanager op mijn SQ7 te krijgen. Ik heb het laten doen door Rainesh van dit forum.
    https://www.audiforum.nl/forum/members/9790-rainesh/
    Laatst gewijzigd door vrefos; 18-12-20 om 08:47.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •