Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Q7 E-tron, trekken van zware trailers

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Q7 E-tron, trekken van zware trailers

    Goedemiddag, heeft er iemand ervaring met het trekken van (zeer) zware trailers met een Q7 e-tron? Ik weet dat hij 3.500kg mag trekken. Maar heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met het traileren (hellingen) van zware boten (3.5t)? De bak heeft geen lage gearing. Geeft dat problemen? Of gaat het zo ook goed? Trek je de bak niet kapot? Dat soort dingen zou ik graag weten van iemand die daar echt kennis van en/of ervaring mee heeft. Dank bij voorbaat.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Q7 E-tron, trekken van zware trailers

    Vreemd dat niemand reageert. Ik ben inmiddels zelf verder hiermee. De Q7 e-tron lacht om- en speelt met hoge treklast. De combinatie van de twee motoren is echt ongekend sterk. Ik had hiervoor een Volvo (sorry!) D6 hybrid, ook bepaald geen sulletje als het hier over gaat. Maar de Q7 e-tron is something else.

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Q7 E-tron, trekken van zware trailers

    De gewone Q7 is al een mega trekpaard, dat gaat met hulp van een elektro motor die veel koppel heeft echt niet slechter worden. Het is alleen even kijken hoe dat gaat met defecten als je dat dagelijks doet.
    Maar dat zeg ik, de gewone doet en deed dit al super, ik zie aanhangers er achter met soms 2 auto's er op en zo, hij trekt de disselboom gewoon een stukje langer.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Q7 E-tron, trekken van zware trailers

    Dank voor je reactie! Ervaringen zijn inderdaad super.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •