Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Easy entry uitschakelen ?

  1. #1
    TheRaver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Easy entry uitschakelen ?

    Hallo,

    Ik heb sinds een aantal dagen een Audi Q7 (2020) met elektrische geheugen stoelen. Nu gaan de stoelen automatisch naar achteren als ik de deur open doe voor makkelijke instap opzich fijn alleen moet ik dan elke keer om ze terug te krijgen de 1 ingedrukt houden (mag hem niet loslaten) om ze terug te krijgen en dat begint wat vervelend te worden gezien het bijna 10sec duurt. Nu had ik via de MMI onder het menu de easy entry uitgezet maar hij blijft het doen.

    Iemand een idee hoe ik dat uit kan zetten ? ik had ook ergens gelezen dat normaal de stoel van zelf terug zou gaan maar dat werkt dus niet bij mij (staat ook niet in de handleiding dat hij dat zou doen).

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Easy entry uitschakelen ?

    Ik denk dat je jouw stoelsetting op jouw sleutel moet zetten, daar staat nu iets op wat de stoel helemaal naar achteren laat gaan.
    Voor makkelijk instappen? Is dat zo? Of denk je dat?

    Lees even in de handleiding hoe je hem ook onder je sleutel kan zetten, de memory knoppen gebruik je alleen bij verkeerde sleutel of als dat niet aan staat en iemand anders heeft gereden.
    Zit al in mijn 16 jaar oude wagen.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Easy entry uitschakelen ?

    Verplaatst naar het Q7 4M-subforum, graag voortaan zelf hier de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    TheRaver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Easy entry uitschakelen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ik denk dat je jouw stoelsetting op jouw sleutel moet zetten, daar staat nu iets op wat de stoel helemaal naar achteren laat gaan.
    Voor makkelijk instappen? Is dat zo? Of denk je dat?

    Lees even in de handleiding hoe je hem ook onder je sleutel kan zetten, de memory knoppen gebruik je alleen bij verkeerde sleutel of als dat niet aan staat en iemand anders heeft gereden.
    Zit al in mijn 16 jaar oude wagen.

    Heb in de manual zitten kijken maar kon niks vinden toen zitten googlen en kwam ik het volgende topic tegen:
    https://www.audiworld.com/forums/aud...2981199/page3/

    Blijkbaar is er er een bug met de persoonlijke profielen, ik heb die nu uitgezet en nu lijkt het wel te werken.
    Laatst gewijzigd door TheRaver; 28-11-21 om 14:10.

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Easy entry uitschakelen ?

    Als je nu je stoel naar achteren zet en uit stapt, deuren op slot of weg loopt en je komt terug gaat je stoel dan naar jouw stand? En als het kan memory 1.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #6
    TheRaver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Easy entry uitschakelen ?

    nee die bleef staan, heb nu profielen verwijderd en opnieuw aangezet en ingesteld nu lijkt hij wel goed te doen. In mijn originele profiel stond een ander stoel stand en die werd niet overschreven. Lijkt dus overeen te komen met de bug zoals beschreven op audiworld.

  7. #7
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Easy entry uitschakelen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRaver Bekijk Berichten
    nee die bleef staan, heb nu profielen verwijderd en opnieuw aangezet en ingesteld nu lijkt hij wel goed te doen. In mijn originele profiel stond een ander stoel stand en die werd niet overschreven. Lijkt dus overeen te komen met de bug zoals beschreven op audiworld.
    Ja inderdaad, maar zag daar ook de tip van iemand die zei dat je hem op stand 3 moet instellen op achterste stand, dan kan je makkelijk instappen. Maar lijkt me met een Q7 geen issue, al helemaal niet als je 1m92 bent zoals ik.

    Wel is het prettig als je op de knop drukt en de deur open doet waar je stoel naar jouw stand gaat, net nog hier getest en werkt goed.

    maar mooi dat het opgelost is.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  8. Ad
  9. #8
    TheRaver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Easy entry uitschakelen ?

    ja zolang de deur open is gaat de stoel naar voren met 1 maal drukken, maar zodra de deur dicht is moet je de knop indrukt blijven houden.

    Maar toch bedankt voor je tip door te zoeken op sleutel op google kwam ik op het topic terecht.

  10. #9
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Easy entry uitschakelen ?

    Oh dat is hier niet, open drukken en dan de deur open gaat de stoel, deur dicht laten en ingedrukt houden gaan de ramen open.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •