Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 60 tfsie motor altijd aan

  1. #1

    Standaard 60 tfsie motor altijd aan

    Ik heb een q7 60 tfsie echter vind geen enkele rijmodus waarbij de motor continu blijft draaien zonder nodeloos hoge toeren te draaien. De enige standen waar dit mogelijk is zijn:

    - driveselect in dynamic: motor draai nodeloos hoge toeren bij een rustige rijstijl.
    - bak in S modus ipv D modus: idem als hierboven
    - ev modus in battery charge: te gek voor woorden om de batterij op te laden met de benzine motor.

    Ik zoek dus een stand (combinatie bak, driveselect, ev modus) waar de auto comfortabel, rustig rijdt zonder de de motor uitvalt. Reden: hoe klein de schokjes bij het continu wisselen motor / ev ook zijn, het is irritant. Bovendien is er een zodanig vermogensveschil tussen enkel ev en combinatie dat bij het continue wisselen je steeds een ander vermogensniveau hebt ifv de stand van je gaspedaal. Helemaal niet lineair is dus ook irritant. Iemand een idee?

  2. #2
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.318
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 60 tfsie motor altijd aan

    Naar een goede tuner gaan.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #3

    Standaard Re: 60 tfsie motor altijd aan

    Dat dacht ik al. Echter gaat steeds samen met verlies van de fabrieksgarantie vrees ik? Dus slechts uit te voeren zodra de irritatie groter wordt dan de eventuele kost bij problemen. Andere opties?

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •