Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Trilling Q8 E-tron bij snel optrekken tussen 50-70 km/u

  1. #1

    Standaard Trilling Q8 E-tron bij snel optrekken tussen 50-70 km/u

    Beste allemaal,

    Mijn gloednieuwe Q8 etron heeft een trilling tussen de 50 en 70 km/u, voelbaar in de stoel en pedaal, en alleen bij snel optrekken. Dit doet hij al vanaf nieuw. De dealer kan niets vinden, zegt dat dit vaker voorkomt en dat dit een "producteigenschap" is. Onvoorstelbaar, want de monteur die met me mee reed voelde het onmiddelijk, en noemde het, net zoals de werkplaatschef later, "Audi onwaardig". Helaas kunnen ze er niets aan doen, de importeur ook niet, dus stempel "producteigenschap" en dat is dan dat.
    Nu hoorde ik dat de vroege E-trons een update hebben gehad voor een soortgelijk probleem. Weet iemand hier meer van? Of heb je zelf ook deze trilling? Ik ben heel benieuwd.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    737
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: trilling Q8 E-tron bij snel optrekken tussen 50-70 km/u

    Ik heb een E-tron van 2019 en herken het probleem absoluut NIET. Ik heb in je andere topic uitgebreider gereageerd.

  3. #3

    Standaard Re: trilling Q8 E-tron bij snel optrekken tussen 50-70 km/u

    Update: geen oplossing. Ik heb overlegd met een advocaat en zelf wat research gedaan naar non-conformiteit en dwaling, en ben tot de conclusie gekomen dat de kans aanzienlijk is dat dit niet hieronder gaat vallen bij de rechter. Dit, en gezien het feit dat ik meer stress krijg van een procedure in gang zetten die wellicht nog een hele tijd gaat duren heb ik besloten het maar te accepteren. Het is zodanig weinig dat dit niet opvalt bij rustig rijgedrag, en daar is die auto uiteindelijk ook voor bedoeld.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •