Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: WTF! Een R8 met €50.000,- korting!

  1. #21
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben niet op de hoogte dat er speciaal voor de R8 een nieuwe fabriek was gebouwd. Als dat het geval is dan zijn de investeringen inderdaad vrij fors. Toch blijf ik erbij dat er veel onderdelen in zitten die zich al bewezen hebben in voorgaande modellen.

  2. #22

    Smile

    Ik meen me nog te herinneren dat de BMW 850 begin jaren '90 eerst 7 jaar moest moest verkopen voordat er winst gemaakt kon worden.
    Ik ben ook in de hal geweest van de R8, eer je dat allemaal hebt gebouwd en de auto ontwikkeld dan moet Audi er veel verkopen voor er winst gemaakt kan worden...............maar dat verkopen doen ze ook wel hoor.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  3. #23

    Standaard

    Komop, de R8 is een volbloed sportwagen met middenmotor die dan misschien enkel het motorblok gemeen heeft met de RS4. Reken er goed op dat daar heel wat R&D kosten in zitten.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

  4. #24

    Standaard

    Eeeuuuh.... Gallardo...???
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Eeeuuuh.... Gallardo...???
    Ook daarvan zullen ongetwijfeld nog wat R&D kosten gedekt moeten worden . Komplete alu karosserie, quattro, etc etc. Als je de verkooptarieven dan afzet tegen Porsche of Ferrari vind ik het niet schokkend. Zeker als je bedenkt dat die merken nog staal staan te kloppen en de meeste modellen nog met een klassieke achterwielaandrijving uitrusten .
    Laatst gewijzigd door Malanca; 30-11-09 om 21:40.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark77 Bekijk Berichten
    Ik ben niet op de hoogte dat er speciaal voor de R8 een nieuwe fabriek was gebouwd. Als dat het geval is dan zijn de investeringen inderdaad vrij fors. Toch blijf ik erbij dat er veel onderdelen in zitten die zich al bewezen hebben in voorgaande modellen.
    Ookal was er geen nieuwe fabriek gebouwd, dan waren er wel mallen/productielijnen en tal van andere productiefaciliteiten gemaakt in een reeds-Audi-fabriek. Wat is het verschil? Maakt niet uit.. Voordat een auto van tekening naar productierijp gaat zijn de nodige tientallen miljoenen al de deur uit.. En dan is er nog geen productie faciliteit opgesteld..

  7. #27

    Standaard Re: WTF! Een R8 met €50.000,- korting!

    Marge is vele malen hoger op de r8, wat betreft dit kortings verhaal; mogelijk een auto op kenteken die al iets te lang stond....
    Audi R8 4.2 l quattro

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malanca

    Zeker als je bedenkt dat die merken nog staal staan te kloppen en de meeste modellen nog met een klassieke achterwielaandrijving uitrusten .
    Laat dat nou net een van de redenen zijn waarom een 911 lekkerder rijdt dan een R8 en waarom ik deze boven de R8 had verkozen

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barnoldr8
    Marge is vele malen hoger op de r8, wat betreft dit kortings verhaal; mogelijk een auto op kenteken die al iets te lang stond....
    hoogstwaarschijnlijk herwaarderingsauto

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •