Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Opkikkerdag Gerben

  1. #1

    Standaard Opkikkerdag Gerben

    Mijn naam is Cat en ik ben vrijwilliger bij Stichting Opkikker.
    Stichting Opkikker organiseert Opkikkerdagen voor gezinnen waarvan een van de kinderen langdurig onder behandeling is in één van de samenwerkende ziekenhuizen. Een dag lang wordt het gezin in het zonnetje gezet. Lekker eruit, een dag lang genieten zonder te hoeven denken aan de ziekte. Voor gezinnen met een langdurig ziek kind is dat een met niets te vergelijken feest.


    Voor Gerben (9) en gezin zijn wij een Opkikkerdag op 27 september aan het organiseren.Gerben is zwaar gehandicapt en kan bijna niets meer met zijn lichaam, daarnaast is hij ook spastisch. Maar Gerben is verstandelijk erg goed en hij en zijn familie zijn enorme sportwagen fans. Voor Gerben hebben we die voor die dag een ander merk auto tot onze beschikking, maar zijn broer Rutger (16) en diens vriendin Femke (16) zijn helemaal weg van de Audi R8.

    Om de Opkikkerdag voor het gehele gezin er een extra geslaagde dag van te maken willen we Rutger en Femke graag een ritje in een Audi R8 aanbieden.

    We hopen dat er rijders zijn die ons hierbij kunnen helpen.
    Het gaat om zaterdag 27 september in de omgeving Almelo/Hengelo ergens in de middag (exacte tijdstip volgt nog).

    Heeft u zin en tijd om ons te helpen dan kunt u mij mailen op catskikkers@gmail.com

    Alvast ontzettend bedankt!

    Hartelijke groet
    Cat

  2. #2
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Opkikkerdag Gerben

    Mooi initiatief Cat, maar ben je je ervan bewust dat de R8 maar twee zitplaatsen heeft?

    Ik trek hierbij volgens mij de enige aanwezige R8 bezitter aan zijn jasje, @RS3NL
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  3. #3

    Standaard Re: Opkikkerdag Gerben

    Dank je!
    En ja daar ben ik me van bewust, wellicht hebben we het geluk hier 2 rijders te vinden?! :-)

    In ieder geval bedankt voor je hulp!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •