Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Prijs achterdemper TTS 2008

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT S

    Standaard Prijs achterdemper TTS 2008

    De achterdemper van mijn TTS uit 2008 lijkt aan vervanging toe. Aangezien deze uit 4 pijpen bestaat, vermoed ik dat dit een duur grapje wordt. Heeft iemand enig idee wat deze kost? Ik zie wel een Milltek cat back van 973 euro, maar deze zal waarschijnlijk een stuk luidruchtiger zijn. Mijn voorkeur gaat daarom uit naar een originele. Heeft iemand een idee of tips? Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard Re: Prijs achterdemper TTS 2008

    Voor een TTS tot 25.01.2010 is origineel: 8J0 253 181 AC "middelste uitlaatdemper met einddemper". Die is echter niet meer leverbaar, is inmiddels: 8J0 253 181 BA "middelste uitlaatdemper met einddemper". Prijs is ~1200.
    Los de einddemper bestellen is niet mogelijk. Misschien dat http://www.rvs-uitlaat.nl/ je daarmee wel kan helpen?

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Prijs achterdemper TTS 2008

    Praat eens met EPS in Hoogezand. Daar kunnen ze maken wat je wilt, standaard ogend en klinkend of een stuk wilder. Moet kunnen voor minder dan 1200 euro voor een einddemper.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT S

    Standaard Re: Prijs achterdemper TTS 2008

    Das een hele dure dus. Bedankt voor de tips. Ik ga eens kijken bij EPS.
    Laatst gewijzigd door WitteTTS010; 09-04-16 om 06:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •