Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 28

Onderwerp: Remklauwen rood maken

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Remklauwen rood maken

    Nadat ik de S-Line pedalen heb geïnstalleerd (zie ander topic) zou ik nog iets aan de remklauwen willen doen.
    Die zien er nu lichtgrijs uit, paar bruine plekken, dus niet zo mooi.

    Wat is mooi ? Rood

    Ik heb al gelezen dat je ze kan verven maar ik kwam ook covers tegen : http://www.xxl-shop.nl/a-29963631/ex...calipers-rood/

    Iemand ervaring mee ? Of is dit fake en is ze verven (of laten poederlakken) nog steeds een betere oplossing ?

    Thanks,
    Sven
    A6 Avant 2.0 TDI 163pk 2014
    Audi TT Roadster 2.0 TFSi 200pk S-line 2008
    A6 Avant 2.0 TDI 190pk S-line 2015 (Face-lift)

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Die covers moet je nooit plaatsen, het houdt de hitte in de klauw en het han je dus echt je klauwen en schijven gaan kosten.

    Persoonlijk vind ik rood niet mooi, een beetje goedkoop zelfs.

    Ik heb ze grijs gemaakt, sportief en toch chic.

    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Die covers moet je nooit plaatsen, het houdt de hitte in de klauw en het han je dus echt je klauwen en schijven gaan kosten.
    Qua hitte zal dat echt wel meevallen; het zijn plastic covertjes.. En ze sluiten niet af; ze zijn maar enkelzijdig (alleen buitenzijde van de klauw). Los van dat; hondslelijk en erg zielig in mijn optiek, om van die fake-ass brembo covertjes te plaatsen.

    De TT Mk2 kan volgens mij prima overweg met upgrade remmensets. Ik weet niet of de alom bekende Cayenne set ook past (zie Golf 5 / A3 8P), maar anders sowieso de 345mm S3/S4/TTS/Golf 5 ED30 setup die ook op de S4 B6/B7 zit (zie Reggy's foto).

    Over remklauwen verven kan ik kort zijn: niet doen. De enige uitzondering hierop is een dikke remmenset (big brakes). Al die kleine remmetjes zijn ronduit sneu als je ze verft. De S4 B6/7 klauw heeft nog een ferme beugel aan de buitenzijde waardoor je er een beetje mee weg komt, maar dat is al op 't randje . Grijs/zwart zijn dan je enige echte keuzes. Wil je rood/geel/blauw, dan moet je in mijn optiek wel aan de big brakes.

    Ik heb gekozen voor gele Cayennes:
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #4
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    http://youtu.be/USxss2ASNAs

    Vanaf 0:40, alles ervoor is weer typisch Murica 😉
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #5

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Mwa, ik denk dat dat wel los loopt. Vergeet niet dat die Amerikaanse bakken standaard al underbraked zijn, en dus al heet lopen. Je remschijf is het koellichaam, en de vinnen binnenin de schijf zijn de effectieve 'fan blades'. Het stukje klauw doet niet of nauwelijks aan koeling mee; zo'n cover zal hoogstens iets van hitte in de klauw vasthouden (maar je plakt ze aan het sliding deel, niet aan het zuigerdeel).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #6
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Klopt, ik neem het ook niet al te serieus maar het is zeker iets om rekening mee te houden met streng remmen...

    Maargoed één ding is zeker, ik plak ook geen 65" glasplaat over mijn 42" led tv 😉
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Van het verlengde weekend hier in België gebruik gemaakt om de wielen eraf te halen, remklauwen los te koppelen, alles netjes op te schuren, reinigen en een dubbele laag 2 componenten verf van Motip - Raid HP erop te zetten.

    Op een paar uurtjes was de klus geklaard en ik ben heel blij met het resultaat. Hieronder foto's van voor en na :
    VOOR :
    IMG_7043.jpg

    NA :
    IMG_7048.jpg

    Mooi assortie met het rood van het S-Line logo op de zijkant :
    IMG_7049.jpg
    A6 Avant 2.0 TDI 163pk 2014
    Audi TT Roadster 2.0 TFSi 200pk S-line 2008
    A6 Avant 2.0 TDI 190pk S-line 2015 (Face-lift)

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Ik vind het echt helemaal niks, sorry
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #9
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Ieder z'n ding, maar ik zou ook passen voor rood.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #10
    jebege's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    743
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    goed gelukt.. een hele verbetering
    de kleur rood staat best wel icm de zilver?/zwarte velgen
    Audi S6 2012Sedan C7/4G 4.0 TFSI V8 CoD Quattro 420pk/550nm ; Milltek Cat-back blacktips ; Estoril blauw kristal-metallic
    * Mazda CX-5, GT-M, 2 ltr, awd, automaat, 2015 zwart metalic, beige intieur...

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ik vind het echt helemaal niks, sorry
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Ieder z'n ding, maar ik zou ook passen voor rood.
    Oeps... 2 niet zo leuke reacties om te lezen...
    Is typisch aan een forum zeker ?

    Misschien effe een tip aan beide auteurs : IK vind het supermooi, veel mooier dan ervoor en als er 1 kleur is die IK perfect vind passen bij zwarte velgen, dan is het rood.
    Aangezien er nog een rode toets aanwezig is op de flank van het S-Line logo, is het helemaal af voor mij. Ik ben er dan ook heel enthousiast over, ben heel tevreden over het resultaat dat ik zelf verkregen heb (heb het niet laten doen) en wil het hier op dit forum dan ook delen.

    Er zijn zowiezo mensen die het mooi vinden en er zijn er die het niet mooi vinden.
    Aan degene die het mooi vinden : alle reacties zijn welkom, dat versterkt het euforsiche gevoel dat ik heb wanneer ik het resultaat opnieuw en opnieuw bewonder.
    Aan degene die het niet mooi vinden : bespaar je de moeite om te reageren. Het scheelt jouw een hoop tijd en het maakt het voor mij alleen maar leuker want dan lees ik enkel de leuke reacties.

    En dan nog even persoonlijk aan Reggy en Bastet : Jullie hebben beide jullie wagens in de showroom gezet, dus jullie vinden het zelf heel mooie wagens. Ze zijn alle drie wat getuned en je zal zelf elke keer blij zijn met het resultaat dat je verkregen hebt. Ik kan je nu mijn gedacht zeggen over jullie wagens, maar daar gaan jullie niet blij mee zijn. Dus... dan doe ik dat ook niet. Want wat heb ik er nu aan dat ik jullie een beetje ongelukkig maak ? Wel, neem die regel misschien eens in acht...

    Tot slot, Reggy, als ik me niet vergis heeft 1 van jouw wagens ook rode remklauwen. Straf dat je dan zelf schrijft dat je zou passen voor rood.

    Om af te sluiten, we gaan hier geen discussie starten, laten we on topic blijven maar het moest me even van het hart. De boodschap die ik dan ook probeer mee te geven is dat je niet iemand zijn werk moet afbreken. Tenzij er specifiek naar gevraagd wordt. Als ik bij de foto's de tekst 'ik ben heel blij met het resultaat' schrijf, dan heb ik er weinig boodschap aan dat iemand daarop antwoordt dat hij het echt helemaal niks vindt.
    A6 Avant 2.0 TDI 163pk 2014
    Audi TT Roadster 2.0 TFSi 200pk S-line 2008
    A6 Avant 2.0 TDI 190pk S-line 2015 (Face-lift)

  13. #12

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Je vraagt om een mening en krijgt die, maar je vindt die niet leuk. En dan gaan lopen huilen dat we geen werk mogen afkraken? Je wil dus alleen wat horen als het in jouw straatje past?

    Echt niet. Je vraagt of rode remklauwen kunnen. Twee man zegt dat je het beter niet kan doen. Vervolgens doe je het, en krijg je een reactie dat het niet mooi wordt gevonden. Wie had dat nou verwacht zeg..

    Pfffff. Bah.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Oei... Misschien eerst is leren lezen ? Bij mijn weten heb ik nergens gevraagd of rode remklauwen kunnen. Dat moet ik niet vragen want dat is smaak en dat ik ze rood wil, daar was ik 100% van overtuigd. Ik zou bijvoorbeeld nooit gele klauwen onder een lichtgrijze wagen zetten. Hondslelijk joh.

    In elk geval, de vraag hierboven was of er iemand ervaring had met die remklauwcovers of dat het nog steeds beter is ze gewoon te verven/poederlakken. Over de kleur heb ik bij mijn weten niets gevraagd.
    A6 Avant 2.0 TDI 163pk 2014
    Audi TT Roadster 2.0 TFSi 200pk S-line 2008
    A6 Avant 2.0 TDI 190pk S-line 2015 (Face-lift)

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    46
    Posts
    242
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    Nadat ik de S-Line pedalen heb geïnstalleerd (zie ander topic) zou ik nog iets aan de remklauwen willen doen.
    Die zien er nu lichtgrijs uit, paar bruine plekken, dus niet zo mooi.

    Wat is mooi ? Rood

    Ik heb al gelezen dat je ze kan verven maar ik kwam ook covers tegen : http://www.xxl-shop.nl/a-29963631/ex...calipers-rood/

    Iemand ervaring mee ? Of is dit fake en is ze verven (of laten poederlakken) nog steeds een betere oplossing ?

    Thanks,
    Sven
    Ik zie hierboven toch een enkel vraagteken staan...

    Dit is een forum en ja, op een forum krijg je reacties. Zowel positief als negatief is mogelijk... Alleen positieve reacties vragen is hetzelfde als enkel converseren met diegene die het met je eens zijn. Leuker? Wellicht, maar zelfs daarover kun je discussiëren. Kan/mag je dit verwachten op een forum? Ik denk (mening) van niet.

    Daarbuiten; super toch dat jij blij en tevreden bent met het resultaat!? Uiteindelijk is het jouw auto en moet je zeker je eigen smaak blijven volgen, wat een ander daar ook van vind. Als iedereen dezelfde smaak zou hebben, worden de zaken wel erg ingewikkeld...

    Ik zeg; rood is het nieuwe zwart, of wit, of grijs, of blauw... Oftewel, lekker je ding doen en een ander dat ook laten doen!

  16. #15

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    Oei... Misschien eerst is leren lezen ? Bij mijn weten heb ik nergens gevraagd of rode remklauwen kunnen.
    Lees je eigen post eens terug - zoals WillenB al terecht aangeeft vraag je wel degelijk om een mening.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    Ik zou bijvoorbeeld nooit gele klauwen onder een lichtgrijze wagen zetten. Hondslelijk joh.
    Ik weet dat je dit alleen maar zo opschrijft, omdat je OF jaloers bent, OF op je teentjes bent getrapt dat de eerste reactie op je (13-in-een-dozijn) "mod" niet positief is. Jammer dat je je zo laat kennen. Dat jij het hondslelijk vindt - prima. Ik vind het mooi, het remt goed, en vult de 19" non-OEM velgen lekker op. Maar dat zal je vast ook wel niks vinden. Prima!

    Los van dat: leer eens wat kritiek te incasseren. Of ben je zo beschermd opgevoed dat je een beetje negatieve feedback niet kan hebben? Is je wereldje zo klein? Je reageert ook op Reggy wel erg fel alsof-ie je compleet belachelijk maakt. Hij zegt zelfs nog dat "het niet zijn keuze zou zijn".

    Als je niet tegen feedback kan, heb je hier niets te zoeken. Dit is een forum voor volwassenen, en die kunnen het elkaar prima vertellen als men iets niet mooi vindt. Gezien je voorliefde voor kleine rode remklauwtjes lijkt het me echter eerder dat we hier te maken hebben met een Civic-kindje, dus de onvolwassen reactie wordt bij deze vergeven. Alleen niet meer doen he.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #16
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten

    Tot slot, Reggy, als ik me niet vergis heeft 1 van jouw wagens ook rode remklauwen. Straf dat je dan zelf schrijft dat je zou passen voor rood.
    Dat klopt idd, dat was bij aanschaf van de B5 en deze heb ik dan ook een andere kleur gegeven omdat IK rood niet mooi vind.

    Als je mijn auto wil afkraken dan ga je gang, mijn auto is imo prima na mijn zin, ook ik krijg soms negatieve reacties, zoals op de achterspoiler, ik vind dit totaal geen probleem, sterker nog.. ik vind het juist een dikke + dat niet iedereen hetzelfde mooi vindt. Als iedereen op mijn vriendin zou vallen zou het ook een mooie boel worden.

    Misschien handig voor jou om voortaan in je bericht te melden GEEN negatieve reacties te verwachten, alleen positieve reacties graag.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  18. #17
    MarcA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    539
    Kudos
    64
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    ......pakt popcorn.... 😊

  19. #18
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA4 Bekijk Berichten
    ......pakt popcorn.... 😊
    Ech wel stuk beter zo'n forum als wat er nu op tv is...
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    55
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    @WillemB, er staan idd vraagtekens, maar zoals je kan zien gaat dat over die remklauwcovers en dus niet over de kleur.
    Of doel je op : "Wat is mooi ? Rood "
    Dat is geen vraag he, ik geef er zelf al het antwoord op.

    In elk geval, ik heb op dit forum al veel gelezen, ik zie veel mensen mods doen aan hun wagen. Ze posten dit hier dan, de rest geeft er leuke commentaar op. Da's leuk, leuke community lijkt me.
    Ik ben fier op mijn grondig werk, ik post het hier en dan krijg je 2 van die zure reacties. Nou, dat is niet zo leuk. Dus dan vind ik, als je niets beter te zeggen hebt, hou dan gelijk je mond.

    En @Bastet, jaloers ben ik absoluut niet... Je mag je klauwen, velgen, wagen hebben. Ben blij voor je dat jij het een mooie vindt. Mij kan je er geen plezier mee doen.
    Ik toer wel lekker rond met mijn A6 van 2014 and TT van 2008.

    Tot slot, Civic ? Geen dingen zeggen waar je niets van weet... Je hebt al genoeg geïnsinueerd en woorden in mijn mond gelegd die ik niet gezegd heb.
    A6 Avant 2.0 TDI 163pk 2014
    Audi TT Roadster 2.0 TFSi 200pk S-line 2008
    A6 Avant 2.0 TDI 190pk S-line 2015 (Face-lift)

  21. #20

    Standaard Re: Remklauwen rood maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    In elk geval, ik heb op dit forum al veel gelezen, ik zie veel mensen mods doen aan hun wagen. Ze posten dit hier dan, de rest geeft er leuke commentaar op. Da's leuk, leuke community lijkt me.
    Yup - je geeft elkaar commentaar, tips en meningen. Vooral over smaak gerelateerde zaken krijg je mogelijk negatieve reacties, of reacties die je liever niet leest.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    Ik ben fier op mijn grondig werk, ik post het hier en dan krijg je 2 van die zure reacties.
    Met alle respect - een klodder verf op een klauw smeren is geen grondig werk. Toegegeven - als je de boel eerst echt gedemonteerd hebt, heb je er meer moeite in gestoken dan gemiddeld. Waarvoor een kudo op z'n plek is. Maar kom op - zo zuur is de reactie ook niet, en je kan ook niet zeggen dat je dat nergens anders hebt gelezen in je eigen topic en elders op Audiforum.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    als je niets beter te zeggen hebt, hou dan gelijk je mond.
    Dat is echt onzin. Je plaatst iets openbaar, en dan kan je beide kanten van de medaille verwachten. En dat kan soms tegenvallen. Daar moet je maar tegen kunnen. We zitten hier niet om elkaar altijd en alleen maar een goed gevoel te geven; als je geen opinies wil hebben, dan moet je je eigen mening ook voor je houden, en dus maar gewoon niets posten. Simpel zat. Dat roze wolkje waarin alles maar mooi en lief is, is niet de echte wereld. Tip: South Park, laatste seizoen, over 'safe spaces' op oa internet. Erg mooi van toepassing hier..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    En @Bastet, jaloers ben ik absoluut niet... Je mag je klauwen, velgen, wagen hebben.
    Gelukkig maar .


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    Ik toer wel lekker rond met mijn A6 van 2014 and TT van 2008.
    Prima, en wederzijds. Te grote auto voor een vierpitter en een kapperswagen. Je moet er maar blij mee zijn .


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    Tot slot, Civic ? Geen dingen zeggen waar je niets van weet... Je hebt al genoeg geïnsinueerd en woorden in mijn mond gelegd die ik niet gezegd heb.
    Da's dan wederzijds. Insinueren (Reggy's rode remklauwen en "illegale" mening hierover; mijn moeten "leren lezen"; etc.) doe je zelf ook prima, en ik doel op een niveau. Niet dat je letterlijk een Civic rijdt. Het gaat mij er om dat wij als volwassenen best tegen wat kritiek moeten kunnen, en als je dat niet kan, dan heb je niets op een (openbaar en van vrije mening voorzien) forum te zoeken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenson Bekijk Berichten
    En dan nog even persoonlijk aan Reggy en Bastet : Jullie hebben beide jullie wagens in de showroom gezet, dus jullie vinden het zelf heel mooie wagens. Ze zijn alle drie wat getuned en je zal zelf elke keer blij zijn met het resultaat dat je verkregen hebt. Ik kan je nu mijn gedacht zeggen over jullie wagens, maar daar gaan jullie niet blij mee zijn. Dus... dan doe ik dat ook niet. Want wat heb ik er nu aan dat ik jullie een beetje ongelukkig maak ? Wel, neem die regel misschien eens in acht...
    Als je daar zin in hebt moet je dat vooral doen. Ik ga er niet wakker van liggen en je maakt me er echt niet minder gelukkig om. Ik weet van mijn eigen (oude) hok dat er nog genoeg werk aan is om 'm acceptabel te krijgen, en dat weet men hier op 't forum ook. Dat je 't niet mooi vindt - prima. Er is genoeg commentaar geleverd op mijn velgenkeuze, het feit dat de achterbumper er niet op zit, etc.. en da's prima. Jullie mening. Als je ergens iets plaatst, vraag je automatisch om commentaar. Anders post je het niet. Vaak zal het positief zijn, soms niet. En dat is - inderdaad - typisch een forum. Discussie. Je moet niet overal negatief op gaan lopen schoppen in oude topics, maar in een gesprek mag je prima zeggen dat iets niet mooi wordt gevonden. Of mag je buurman dat ook niet tegen je zeggen?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •