Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Dak cabrio gaat niet open

  1. #1
    digidrop
    Guest

    Standaard Dak cabrio gaat niet open

    Hallo,

    Enkele weken geleden kreeg ik plots problemen met het cabriodak van mijn TT'je.
    Wanneer ik de elektrisch bediende kap wilde openen ging het maximum 5 cm open en bleef dan staan. De enige mogelijkheid was om het dan terug elektrisch te sluiten.

    Ik ben gisteren bij een Audi garagre langs geweest om een diagnose te krijgen. Resultaat: er zouden twee hydraulische leidingen lek zijn waardoor de electro-hydraulische bediening van het dak niet meer werkt (onvoldoende druk).
    Ik kreeg vanmorgen een voorlopig bestek en werd er even niet goed van: een voorlopige raming van dik 2200 euro !!! Ongeveer 175 euro aan wisselstukken zoals hydraulische leidingen en dichtingen, al de rest gaat volledig op aan werkuren omdat het dak er volledig af moet en terug moet gemonteerd en afgesteld worden.

    Heeft iemand ervaring met eenzelfde probleem gehad en zijn deze kosten nog realistisch te noemen? Of is dit fel overdreven?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    67
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard dak cabrio gaat niet open

    dak cabio type 8j 2.0 fsi gaat 2 cm open en blijft dan staan,
    dicht gaat wel, heb schakelaar slot vergrendeling open dak vervangen, omdat hij dat gaf als fout
    maar resultaat blijft hetzelfde
    nu geen fouten meer,
    oplossing ???

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    67
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: Bestek ivm herstellen cabriodak

    en ??? herstelling uitgevoerd , en probleem opgelost ????

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •