Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Magnetic ride: rijhoogte ongelijk, dempers reageren anders met draaiende motor

  1. #1

    Standaard Magnetic ride: rijhoogte ongelijk, dempers reageren anders met draaiende motor

    Beste forumleden,

    Onlangs heb ik een mooie originele TT RS gekocht, bouwjaar 2010 en 59.000 km. De auto bevalt erg goed!!

    Alleen viel me het volgende op tijdens het wassen:
    - De afstand tussen bovenkant band en wielkast aan de achterzijde niet gelijk is, verschil plusminus 1 a 1.5 cm. Als de auto uitstaat kan ik de achter kant redelijk makkelijk indrukken en komt hij ook weer snel terug. Als ik de motor start is de indrukbaarheid veel minder en komt de auto rustig naar boven. Dit geldt ook voor de sportstand, maar dan stugger (magnetic ride). De schokdempers lekken nergens. Iemand een verklaring? of is het bijv een kwestie van de hoogte instellen?


  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Magnetic ride: rijhoogte ongelijk, dempers reageren anders met draaiende motor

    Verplaatst naar het TT 8J-subforum, nietszeggende topictitel aangepast.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Magnetic ride: rijhoogte ongelijk, dempers reageren anders met draaiende motor

    Probleem is verholpen. De auto stond scheef, bij een rechte vloer zijn alle hoogtes gelijk.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Magnetic ride: rijhoogte ongelijk, dempers reageren anders met draaiende motor

    Hahaha prachtig! Ik heb respect voor je dat je dit durft te posten. Tegelijk ben ik ook blij voor je dat het zonder kosten opgelost is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •