Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Audi Navigation Plus, scherm beschadigd

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Audi Navigation Plus, scherm beschadigd

    mijn scherm van de navigatie is na een "poetsbeurt" beschadigd. Er zijn diverse hinderlijke krassen zichtbaar.
    in de garage deelde men mij mede dat dit niet te repareren is. Maar er kan ook geen nieuw scherm geplaatst worden.
    Kan iemand mij uitsluitsel geven of de krassen eventueel te verwijderen zijn of een adres voor een nieuw scherm

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    42
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Navigation Plus, scherm beschadigd

    Vreemd. Mijn scherm is dof, en de Audi dealer gaf aan dat het scherm gewoon vervangen kan worden, mocht ik daarvoor kiezen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Posts
    437
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi Navigation Plus, scherm beschadigd

    Volgens mij is hier reeds door iemand anders een draadje over gestart. Deze persoon heeft e.e.a. weten weg te werken met een of ander product. Zelf kan ik het niet zo snel vinden, misschien dat iemand anders je verder op weg kan helpen. Maar het is, zover ik weet, weg te krijgen.....

  4. #4
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Audi Navigation Plus, scherm beschadigd

    je kunt het scherm polijsten met een polijstmiddel. dan haal je alleen de anti spiegelende coating eraf. als de krassen te erg zijn, zou ik dat voor lief nemen en lekker polijsten die boel

  5. #5
    Van Deursen
    Guest

    Standaard Re: Audi Navigation Plus, scherm beschadigd

    Een stuk keukenrolpapiertje nemen, Displex. En voorzichtig wrijven, vooral ook in de hoekjes. regelmatig alles eraf kuisen en kijken hoever je zit. ;-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •