Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Hoofdrol voor mijn TTS bij premiere fast and furious 6

  1. #1
    ritchy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    65
    Posts
    56
    Kudos
    4
    Auto
    Audi TT S
    Land
    Land

    Standaard Hoofdrol voor mijn TTS bij premiere fast and furious 6

    Het is al een tijdje geleden, maar tijdens de premiere van de film the fast and furious 6 in pathe de kuip Rotterdam had mijn TTS een hoofdrol.
    Op youtube via deze link https://www.youtube.com/watch?v=X3iQxQbbxGg kan je het bekijken. Het filmpje die ze voor het begin van de film vertonen is mijn trots. Ik zou zeggen, see it for your self.
    Groetjes Ritchy

  2. #2

    Standaard Re: Hoofdrol voor mijn TTS bij premiere fast and furious 6

    Leuk, maar een TT is wel de laatste auto waar ik aan denk bij TFATF. Al heb ik alleen het eerste deel gezien en kunnen er in deel 3 wel een hoop Europese auto's zitten?

  3. #3

    Standaard Re: Hoofdrol voor mijn TTS bij premiere fast and furious 6

    Grappig, maar ik zie de link ook niet met FF6... trouwens, we zijn na(ar!) die film geweest en hoewel ik een best fan ben van het genre. was het ditmaal echt een grote fanta-film.
    Echt, zelfs Superman pist in zijn rooie korte broek van het lachen! Waar moet dat heen met deze reeks?

    Ik vind toch het originele autosfeertje van sleutelde plastic-lovers uit eerste deel veel leuker dan een een groepje gasten die op z'n A-team's een soort van crimi bende moet oppakken samen met een opgeblazen verkeersagent!

    Desondanks... vermakkelijk(e) filmpje(s, en die hoofdrol vooraf had je toch maar mooi te pakken!)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #4
    ritchy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    65
    Posts
    56
    Kudos
    4
    Auto
    Audi TT S
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoofdrol voor mijn TTS bij premiere fast and furious 6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Leuk, maar een TT is wel de laatste auto waar ik aan denk bij TFATF. Al heb ik alleen het eerste deel gezien en kunnen er in deel 3 wel een hoop Europese auto's zitten?
    In de film zelf is geen TT te zien, maar wel een mooie rode Alfaromeo Giulietta.
    Groetjes Ritchy

  5. #5

    Standaard Re: Hoofdrol voor mijn TTS bij premiere fast and furious 6

    Sja... ook zo'n apparte keus.... Nu ze op het europese eilandje waren hadden ze wel wat leukers kunnen bedenken.... Die Ford Eskort MkII was wel grappig!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •