Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: DRL TT faceliften?

  1. #1
    Bevdberg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    39
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard DRL TT faceliften?

    Beste leden,
    ik wacht al gedurende enkele maanden geduldig op de aankomst van mijn TT (28ste is het zover).
    Ik heb nog de volgende vraag ivm de DRL. Zoals jullie weten is de standaard DRL wat gelijkend op de prefacelift A5 waar duidelijk apparte spots zichtbaar zijn.
    Graag zou ik deze op 1 of andere manier zoals de facelift A5 krijgen, namelijk 1 continue lijn eerder dan spots. Ik heb me al kapot gezocht/gegoogled over of dit mogelijk is al dan niet, maar gezien deze continue lijn op TT gewoon niet bestaat vind ik alleen maar conversie lampen voor de A5 etc.
    Ik had ergens gelezen dat ze er eigenlijk gewoon een soort van reflector voorschuiven die de LEDS het continu aspect geven, mijn idee was dan ook dat het relatief simpel moet zijn om deze gewoon voor de standaard DRL van de TT te schuiven of iets dergelijk.
    Heeft er iemand meer informatie over wat er nu juist verschillend is tussen de spots en de lijn, en of dit mogelijk is om zonder de volledige eenheid te vervangen, up te graden?
    Mvg Ben

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.870
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: DRL TT faceliften?

    Gaat over een TT 8J, dus verplaatst naar het 8J-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •