Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken

  1. #1

    Standaard Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken

    Hallo,

    Ik sta op punt om een audi tt uit 2000 te kopen met Audi Concert 1 en Bose en cd wisselaar achterin. Van wat ik begrijp kan je in deze cd-wisselaar geen mp3 cd's afspelen en dat is een groot probleem voor mij. Hoe kan ik dit systeem mp3 geschikt maken. De volgende punten vind ik belangrijk:

    - Het geluid moet via de Bose versterker blijven gaan.
    - Alles moet OEM blijven dus geen geboor etc.
    - De cd -wisselaar hoeft niet per se te blijven zitten.
    - Extra opties bluethooth is mooi meegenomen.

    Morgen ga ik de deal rondmaken dus heb geen tijd om het hele forum te doorspitten dus zo hoop ik met jullie oplossingen dat ik dit nog in de deal kan meenemen.

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Harrie

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    54
    Posts
    293
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken


  3. #3

    Standaard re: Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken

    Die kwam ik idd ook tegen vraag me alleen af of deze rechtstreeks op de aansluiting van de cd wisselaar kan en of ie dan ook gewoon via de Bose versterker gaat. Heb alle reacties gelezen op Amazon en iedereen bouwt het systeem in het dashboard kastje niemand rechtstreeks op de aansluiting van de cd wisselaar achter de bestuursstoel.
    Laatst gewijzigd door Harrie201; 08-03-15 om 15:46.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    54
    Posts
    293
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken

    Hij werkt iig via de Bose versterker. In het dashboardkastje bouwen is een stuk praktischer dan dat je je USB-stick of geheugenkaart achter de voorstoelen ergens moet insteken.
    Meer details:
    http://www.vcarlink.com/eacp_view.asp?id=75

  5. #5

    Standaard re: Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken

    Is er verschil tussen yatour en de anycar? Heb hier op het forum ook gelezen over de Arcs mp3 maar die is niet meer leverbaar volgens mij.
    Laatst gewijzigd door Harrie201; 08-03-15 om 17:33.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    50
    Kudos
    5
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard re: Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken

    Aftermarket radio kopen en een stekkeradapter.
    Zo heb ik het ook gedaan.
    Concert 1 heeft een rot volume knopje wat soms spontaan op het hardste volume springt, dus die radio was snel exit.
    Zit nu een mooi Pioneer in met rode verlichting, past prima in het interieur.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    55
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard re: Concert 1 Bose, MP3 geschikt maken

    Hallo, misschien een beetje late reactie, maar op internet heb ik een MP3/Cassette adapter gekocht voor nog geen tientje. Dit is een 'cassettebandje' wat je gewoon in de cassette speler doet, hieraan zit snoertje met 3,5mm jackplug voor in je MP3 speler of telefoon. Ik heb hem op mijn telefoon aangesloten (eerst een Sony Xperia nu een Huawei Ascend P7) en het gelud is verbluffend goed. Zo kun je die mooie originele Concert1 gewoon in je TT laten zitten en toch al je MP3's afspelen. Zeker het overwegen waard.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •