Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Vervangen lekkende hydraulische cilinder dakbediening roadster

  1. #1
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard Vervangen lekkende hydraulische cilinder dakbediening roadster

    Mijn hydraulische cilinder van de elektrisch hydraulische kap lekt olie. Ik schrik van de prijs van een nieuwe cilinder (€425) en zou graag een gebruikte cilinder willen inbouwen. Ik heb gechecked of het echt de cilinder is en niet de pomp zelf, er ligt namelijk geregeld wat olie juist voor het achterwiel aan de bestuurderszijde. De kap gaat overigens nog wel goed open en dicht, maar ik vrees dat binnenkort de olie onder niveau raakt en de bediening dan gaat haperen.

    Ik heb op TT Eiffel bekeken of daar iets staat over het vervangen van deze cilinder maar kan niets vinden, ook niet op dit forum. Ik kan echter niet voorstellen dat het heel moeilijk is als je de rugplaat weghaalt waar deze cilinder te vinden zou moeten zijn. Heeft iemand ervaring met deze klus of is er ergens een beschrijving te vinden hoe deze cilinder te vervangen? Of zou een afdichtingsmiddel kunnen werken en welk is dan aan te bevelen?
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    406
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Vervangen lekkende hydraulische cilinder dakbediening roadster

    Ik heb ook hetzelfde probleem. Hoe ben jij goed bij de cilinders gekomen? Graag hoor ik van je hoe je project vordert

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •