Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Antenne TT defect

  1. #1

    Standaard Antenne TT defect

    Mijn baas hier rijdt een TT (Quattro 225 PK) en na een bezoekje aan de wasstraat is hij zijn antenne kwijt ... :?
    Niet echt slim, maarja, kan gebeuren, zal er niet teveel op mopperen want dat is slecht voor mn carriére .. :wink:

    Heb het zojuist even bekeken met hem en de dakbevestiging zit er nog op maar de antenne is dus afgebroken van binnenuit. Waarschijnlijk moet het boeltje dus helemaal vervangen worden en van binnenuit bevestigd worden.

    Hij is al even langs de dealer geweest en die meldde dat e.e.a. zo'n 190 euro gaat kosten, waarschijnlijk nog zonder inbouw ...

    Onze vragen dus:

    1) Heeft iemand hier ervaring met het vervangen van zo'n antenne ?
    2) Weet iemand waar zo'n antenne verkrijgbaar is voor een iets aantrekkelijkere prijs (incl. inbouw) ? (misschien Coen Donkers?)

    Thanks alvast !
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #2

    Standaard

    verhalen op de wasstraat?

  3. #3

    Standaard

    ebay, moet kunnen, goed opletten op de juiste aansluitingen.

    Ik heb geen idee van een TT maat over het algemeen kan je de achter panelen langs de zuilen voorzichtig lostrekken, daarna de hemelbekleding. Er gaat wel es een klipje kapot, maar de dealer kan ze je wel bezorgen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M o0 Ne!
    verhalen op de wasstraat?
    eerlijkgezegd nog niet eens aan gedacht .... zal het 'm eens voorstellen, maar waarschijnlijk krijg je dan zoiets van: gebruik van de wasstraat is geheel op eigen risico ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M o0 Ne!
    verhalen op de wasstraat?
    eerlijkgezegd nog niet eens aan gedacht .... zal het 'm eens voorstellen, maar waarschijnlijk krijg je dan zoiets van: gebruik van de wasstraat is geheel op eigen risico ...
    Dat "gebruik voor eigen risico" gaat bij juist gebruik absoluut niet op!!! al staat er nog zo'n groot bord!

    Maar bij deze is het natuurlijk wel eigen schuld, want er staat hoogst waarschijnlijk een gebruiksaanwijzing bij, die aangeeft dat je je antenne in moet schuiven :?


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashiharry
    Dat "gebruik voor eigen risico" gaat bij juist gebruik absoluut niet op!!! al staat er nog zo'n groot bord!

    Als je DAT maar in de gaten houdt, net als leveranciers die zich op een vervallen garantie beroepen terwijl de te verwachten levensduur bij lange na niet gehaald is !!!


    Appie 8)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashiharry
    Maar bij deze is het natuurlijk wel eigen schuld, want er staat hoogst waarschijnlijk een gebruiksaanwijzing bij, die aangeeft dat je je antenne in moet schuiven :?
    Nou, ten eerste is deze antenne niet inschuifbaar en ten tweede is het zelfs zo dat er 2 mensen voor de wasstraat staan die de auto afsproeien en inzepen en de velgen doen met de hogedrukreiniger .... beetje slordig dat die het niet gezien hebben ...

    Thanks voor de tips sofar guys, ik ga het even door geven. Zal eerst wel een bezoekje aan de wasstraat worden om daar eens verhaal te halen ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #8
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb zo snel niks kunnen vinden over de montage van die antenne...

    Maar het lijkt me niet zo heel moeilijk.... behalve als er een deel van de hemel uit moet :?
    One liter, driver's licence eater...


  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Ik heb zo snel niks kunnen vinden over de montage van die antenne...

    Maar het lijkt me niet zo heel moeilijk.... behalve als er een deel van de hemel uit moet :?
    naar wat ik gehoord heb is dat dus idd het geval ... we zullen zien, zoals ik zei, eerst naar de wasstraat om verhaal te halen !
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #10

    Standaard

    Beetje vreemd.. een TT 225 Quattro heeft geen antenne (zit verwerkt in de achterruit) , Alleen de Roatster heeft een antenne, maar lijkt me niet bevordelijk om dat door een wasstraat te rijden :-)

    Grz, Rsport

  12. #11

    Standaard

    ze moeten het zeggen d8 ik, gevaar over antennes,

    bij een service wasstraat klappen ze 'm bij mij altijd in, en bij een straat waar ik m'n auto uit moet zeggen ze 't altijd tegen me
    Ghosting people just because an argument got out of hand
    won't solve a g*ddamn thing, quite the contradictory to be honest.
    Why, you ask? Ghosts tend to haunt people for the rest of their lives.

  13. #12

    Standaard

    Dan kunnen ze je wel voor alles waarschuwen, als je je ramen open laat heb je ook een probleem

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rsport
    Beetje vreemd.. een TT 225 Quattro heeft geen antenne (zit verwerkt in de achterruit) , Alleen de Roatster heeft een antenne, maar lijkt me niet bevordelijk om dat door een wasstraat te rijden :-)

    Grz, Rsport
    Idd, ik kon hem ook niet vinden :roll:

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashiharry
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rsport
    Beetje vreemd.. een TT 225 Quattro heeft geen antenne (zit verwerkt in de achterruit) , Alleen de Roatster heeft een antenne, maar lijkt me niet bevordelijk om dat door een wasstraat te rijden :-)

    Grz, Rsport
    Idd, ik kon hem ook niet vinden :roll:
    Op die van mij zat ie ook niet.
    Mijn TT komt nooit in de wasstraat, misschien heb ik hem op de autobahn verloren. (offtopic) In Duitsland 250 km per uur op de Autobahn, raakt de motorbeschermplaat aan de voorkant los :shock: .

  16. #15

    Standaard

    Zit aan de binnenkant van de dakplaat vast geschroeft. Je kan in principe gewoon een universele 16V antenne erop monteren, en de nieuwe kabel even langs de hemel, door de A stijl bekleding bij je radio laten komen. Dan is alles weer Fris. En anders een nieuwe kop monteren, maar de hemel zal altijd los moeten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •