Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Centre caps wielen

  1. #1

    Standaard Centre caps wielen

    Beste iedereen,

    De vorige eigenaar heeft de audi logo's in het midden van de wielen niet mooi gespoten. Nu had ik op ebay nieuwe gezien en deze besteld. Helaas passen deze niet.
    Ik heb meerdere foto's toegevoegd. Kan iemand mij helpen aan vervangende? Ik kan ze zelf niet vinden met de huidige "aansluiting" die er op zit.
    De volgende twee foto's zijn van de huidige die erop zitten:
    20210320_143447.jpg20210320_143450.jpg

    En deze heb ik besteld. Ik had verwacht dat ze wel zouden passen maar niet dus. Weet iemand waar ik de gene kan halen die er op dit moment op zitten?
    20210320_143510.jpg20210320_143453.jpg
    PS. Mochten iemand bovenstaande nog nodig hebben? Ik heb nog 2 onbeschadigde liggen waar ik niks mee kan. Kan ik hier iemand blij mee maken?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Centre caps wielen

    Er staat een onderdeelnummer achterop, gooi dat eens in de zoekfunctie van ebay.

    EDIT: zo te zien imitatievelgen en/of naafkappen. Dat wordt zoeken op de diameter, misschien op aliexpress.
    Laatst gewijzigd door tom; 20-03-21 om 15:23.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Centre caps wielen

    Dank u voor uw reactie. Moet ik dan de diameter in totaal meten of die van de binnenste ring?
    Ik heb hem geprobeerd om schoon te maken, maar nu dit lukte niet helemaal. Nu heb ik een zilveren en 3 half zwarte
    Had echt verwacht dat de originele van audi er wel op zouden passen maar dit is helaas niet het geval. Denk dat het geen originele velgen zijn dan

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Centre caps wielen

    Als er geen Audi-logo op staat (onder de naafdop, tussen de spaken of aan de achterkant) dan zijn het imi-velgen en gaat het zoeken naar passende doppen interessant worden.

    De belangrijken maten zijn de buitendiameter en die van het naafgat, maar ook de vorm want als er een dikke rand aan zit passen ze ook niet.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Centre caps wielen

    ja heb ff rond gekeken en denk dat ik gewoon echt pech heb. misschien doe ik ze zelf nog maar een keer zwart over spuiten en dan hopen dat het match. nu ziet het er helemaal niet uit.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Centre caps wielen

    Je zou kunnen proberen om de buitenrand zilver te spuiten en met afplakken het hart zwart of donkergrijs te maken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •