Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Airco wordt alleen koud op Lo, ook na bijvullen

  1. #1

    Standaard Airco wordt alleen koud op Lo, ook na bijvullen

    Beste iedereen,

    Ik heb van de week mijn airco laten bijvullen. Er zat nog maar 530 gram in van de 750 dus kon geen kwaad. Maar ik loop tegen iets aan. Als het buiten een graad of 25 is en ik hem op 20 zet, is hij wel koud maar niet super koud. Zet ik hem op lo en op de zelfde blaas stand als dat hij op die van 20 graden stond. Is de lucht aanzienlijk kouder.
    Als ik hem op 20 graden heb staan duurt het ook echt lang voordat hij minder hard gaat blazen en blaast hij warmere lucht maar in de lo stand is hij ijs koud. Lijkt net op de airco dan harder werkt. Is dit normaal? Of komt dit omdat het verschil tussen de gewenste temperatuur en buiten temp nog niet groot genoeg is? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en hoor graag van jullie zou mij enorm helpen.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Airco wordt alleen koud op Lo, ook na bijvullen

    Nietszeggende topictitel 'Airco' aangepast, graag voortaan zelf wat meer moeite doen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    69
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Airco wordt alleen koud op Lo, ook na bijvullen

    Ik heb hetzelfde probleem met mijn airco, al iets gevonden?

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Airco wordt alleen koud op Lo, ook na bijvullen

    Radiator Ventilatoren in orde? Als ie slecht kan koelen buiten presteert hij slecht.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •