Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Spacers/spoorverbreders

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2022
    Leeftijd
    21
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Spacers/spoorverbreders

    Beste mensen,

    Ik vind mijn wielen erg “weggedoken” in de wielkasten. Nou heb je dus die spoorverbreders, of, spacers. Ik lees van de ene persoon dat het de wegligging verbetert, terwijl de anders zegt dat het hierdoor juist verslechtert. Heeft iemand hier ervaring mee met een 8N TT? Het gaat om een FWD. En zo ja, zijn er voor en na foto’s ervan?

    Groetjes
    1999 Audi TT 180 pk

  2. #2

    Standaard Re: Spacers/spoorverbreders

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxx5518 Bekijk Berichten
    Beste mensen,

    Ik vind mijn wielen erg “weggedoken” in de wielkasten. Nou heb je dus die spoorverbreders, of, spacers. Ik lees van de ene persoon dat het de wegligging verbetert, terwijl de anders zegt dat het hierdoor juist verslechtert. Heeft iemand hier ervaring mee met een 8N TT? Het gaat om een FWD. En zo ja, zijn er voor en na foto’s ervan?

    Groetjes
    Hi max,

    Ben in bezit van hetzelfde model.
    Heb half jaar geleden op de vooras 25mm gemonteerd en op de achteras 30mm spacers.

    Kwa wegligging als je een beetje sportief rijd merk je er wel wat van. Door de spacers kan je er ook een velg onder monteren die 245mm brede banden onder monteren. Zelf heb ik dat nog niet maar dat is in aantocht. Ik zeg doen, enige nadeel in de winter... Wassen wassen wassen.

    Ps past binnen apk limieten

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •