Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Kon geen gas meer geven? en andere storing...

  1. #1

    Cool Kon geen gas meer geven? en andere storing...

    Hoi allen,

    Hier bijzonderheidje, dag na aankoop van TT quattro 2001 bij Renco Nieuwenhuis. Laat ik eerst even opmerken dat we een erg prettig aankoophebben gehad bij Remco, die enerzijds gewoon enorm veel verstand heeft ban TT's en anderzijds netjes alle afspraken nagekomen is.
    Vandaag de auto heerlijk gepoetst met een lekker stukje music.... Toen mijn vrouw daarna de kapdicht wlide doen, accu leeg.... geen probleem, acht ik die duwen we ff aan. Nadart ik in zijn twee de koppeling op liet komen, sloeg de TT wel aan, maar ik kon geen Gas geven!! In de dispaly zag ik het gele ESP signaal blijvend branden en op de positie van de dagkm stand, stond een code van 4 posities, ik dacht beginnend met een 5, nog een cijfer en letters. Paar minuten sationair gedraaid, maar kon geen gas geven en ook de kap ging niet dicht. Auto garage ingeduwd, acculader gebruikt, na uurtje weer gestart en.... auto slaat aan en ik kan weer gas geven. Daarna problemen met de binnenverlichting, die niet uit ging, (inmiddels weer wel) en het alarm dat steeds om de 5 min afgaat. (inmiddels is dat ook weer stil, met niet afgesloten auto.... Wat kan dit nu zijn geweest??

    m.vr.gr.

    Gino

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kon geen gas meer geven? en andere storing...

    Te lage accuspanning, dan moet het een en ander gereset worden. Wel even laten uitlezen, lijkt me.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •