Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: OEM Navigatie MK1

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard OEM Navigatie MK1

    Beste forumleden,

    Allereerst zal ik me even voorstellen, ik ben Joey en sinds afgelopen weekend trotse eigenaar van een Audi TT Roadster Quattro (8N)

    Er staat ontzettend veel leuke en interessante info op dit forum, maar toch heb ik nog een paar vraagjes.

    Er zit nu een Audi Concert 1 radio icm het Bose audiosysteem in mijn Audi en ik ben benieuwd of ik dit kan upgraden/vervangen voor een origneel Audi navigatiesysteem en wellicht zelfs incl. een originele carkit.

    Het gaat mij er om dat het origneel Audi is, anders zijn er natuurlijk genoeg andere manieren om dit te realiseren.

    Alvast bedankt.

    Groeten,
    Joey

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    69
    Kudos
    0

    Standaard Re: OEM Navigatie MK1

    Joey,

    De enige OEM navigatie voor de TT mk1 is volgens mij het BNS systeem. Deze werkt grafisch via je boordcomputer en je bediening komt dan in het vakje naast de handrem te zitten waar ook de ver- en ontgrendelingsknop zit. Het werkt via een cd speler die weer apart wordt aangesloten op het concert systeem. Er is naar mijn weten geen OEM systeem die de concert vervangt zeg maar. Het systeem is wel verouderd en vraag me af of er nog kaarten voor worden uitgegeven. Maar wellicht dat anderen wat meer weten!

    Succes!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •