Klinkt als een lekke slang, defecte lmm of slechte chiptuning.
Heb je vag-com tot je beschikking?
Hallo Mensen,
Ik heb een Audi TT gekocht,
Deze is nu +- anderhalve maand in mijn bezit.
Daarvan heeft hij al een maand in de garage gestaan omdat de turbo kapot was.
Er zat eindelijk een andere turbo op maar toen ging de uitlaat ineens los??
Dit is nu weer gerapareerd maar,
Als ik nu de autobaan op rij dan bouwt de turbo druk op zoals dat hoort.
Maar na een aantal seconden valt de druk weg?? en gaat het ESP lampje branden?
Als ik dan schakel en en weer gas geeft klinkt het alsof de druk wordt weg geduwd door de dump valve.
Ben al een aantal keer naar het bedrijf terug geweest, maar ik heb niet de indruk dat die het probleem weten te vinden.
HELP!!!
Is er iemand die zoiets na turbo wissel ook al heeft mee gemaakt???
Klinkt als een lekke slang, defecte lmm of slechte chiptuning.
Heb je vag-com tot je beschikking?
Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/#!/hartogtuning.
TFSI olieverbruik echt opgelost vanaf 3750,-
www.hartogtuning.nl..... DE Audi-specialisten.
Slangen recent allemaal vervangen, dat is het niet....
Het fluiten is ook niet contstant.
Echt alleen in versnelling 5 en 6 als je flink gas geefd.
Kan het zijn de de blow off valve misschien kapot is???
Helaas geen vag-com tot mijn beschikking.
Ik weet ook niet of die ooit gechipt is?