Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Windscherm TT Roadster zit scheef, demonteren of is er een handige oplossing?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Windscherm TT Roadster zit scheef, demonteren of is er een handige oplossing?

    Dag heren,

    Uit het niets is het in hoogte verstelbare windscherm scheef komen te zitten maar het werkt nog wel. Ik heb met kracht het scherm recht proberen te trekken en te duwen maar dat lukt helaas niet.

    Is er iemand die mij kan vertellen wat ik nu het beste kan doen of hoe ik de module open kan krijgen?

    Groet,

    Silvester
    Laatst gewijzigd door Silvesto; 03-07-13 om 11:25.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    54
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard re: Windscherm TT Roadster zit scheef, demonteren of is er een handige oplossing?

    beste is het een glazen ruit wel ik heb het mijne al reeds vervangen is een anderhalf uurtje werk aan , bekleding lossen uitboren van de pinnetjes en demonteren van bekleding (opgelet er zitten twee speldjes om de aandrijfriem op zijn plaats te houden (aandrijfriem is met tandjes en metaal kost nieuw bij audi 75€) tandriem op zijn plaats zetten en klaar is kees

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard re: Windscherm TT Roadster zit scheef, demonteren of is er een handige oplossing?

    Zelfde issue is hier ook het geval. Windscherm gaat aan één kant omhoog, maar de andere kant gaat niet meer naar beneden. Vermoedelijk ook de aandrijfriem, waarschijnlijk versleten. Heeft iemand hier ervaring mee om dit zelf te doen, zo ja. Graag wat tips en misschien een manual hoe deze klus te klaren en waar je op moet letten? Auto is van mijn zoon en we willen deze klus zelf klaren. Mocht de aandrijfriem versleten zijn, kun je deze nog ergens bestellen?
    Dank vast voor het meedenken.
    Laatst gewijzigd door Jasenbren; 11-09-17 om 20:34.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard re: Windscherm TT Roadster zit scheef, demonteren of is er een handige oplossing?


  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: Windscherm TT Roadster zit scheef, demonteren of is er een handige oplossing?

    Vandaag oom aan begonnen, gelukkig met de handleiding want anders...... maar gelijk de rem besteld bij de Audi juwelier, 85 euro incluis....morgen monteren.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •