Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Originele Audi TT 8N cruise control plaatsen?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Originele Audi TT 8N cruise control plaatsen?

    Beste forum gebruikers,

    Ik heb een Audi TT 1.8 Turbo uit 1998. Nou zit daar standaard geen cruise control op.
    Ik heb op het internet gekeken en kan zo onderdelen kopen om deze in te bouwen in mijn Audi.

    Ik ben gister naar de dealer geweest en die heeft gezegd dat ik eventuele problemen kan krijgen met mijn regelunit van mijn Audi. Ik heb regelunit AJQ.

    Heeft iemand al ervaring gehad met het inbouwen van een cruise control in een Audi TT 8N? Zo ja waar moet ik allemaal mee rekening houden en wat voor onderdelen moet ik allemaal aanschaffen? En is mijn regelunit hier tegen bestand of moet ik een nieuwe regelunit halen ( dit werd namelijk bij de Audi dealer aangegeven dat je pas weet of jou regel unit het aan kan of niet op moment van inbouwen) ?

    En wat is het verschil tussen een OEM en een GRA part?

    Graag hulp hierbij.

    Met vriendelijke groet,

    Alloucious

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: Originele Audi TT 8N cruise control plaatsen?

    Bedankt iedereen. Het is al opgelost. Voor iedereen die dit ook wilt doen.... Ik verwijs jullie allen naar www.vagtechniek.nl en het koste me alleen maar 195 euro inclusief btw. Deze prijs is inclusief inbouw matrialen, garantie en inbouw kosten. Geen gehannes en binnen maximaal 2 uur klaar.

  3. #3
    IvarioD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    94
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Originele Audi TT 8N cruise control plaatsen?

    Vagtechniek doet het inderdaad voor een mooie prijs. Heb het zelf gedaan en met een beetje kennis van je auto is het binnen een uurtje geregeld. Het niet aankunnen van de regelunit heb ik nog nooit van gehoord. Als de aansluitingen erop zitten moet hij het gewoon kunnen.

  4. #4
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Originele Audi TT 8N cruise control plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IvarioD Bekijk Berichten
    Vagtechniek doet het inderdaad voor een mooie prijs. Heb het zelf gedaan en met een beetje kennis van je auto is het binnen een uurtje geregeld. Het niet aankunnen van de regelunit heb ik nog nooit van gehoord. Als de aansluitingen erop zitten moet hij het gewoon kunnen.
    Klopt het dat de bedrading er al inzit? Is het dan alleen een andere stuurhandel vervangen en het aanmelden met VAGCOM? Dit voor een TT 1.8 turbo uit 2000.
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  5. #5
    IvarioD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    94
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Originele Audi TT 8N cruise control plaatsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVR Bekijk Berichten
    Klopt het dat de bedrading er al inzit? Is het dan alleen een andere stuurhandel vervangen en het aanmelden met VAGCOM? Dit voor een TT 1.8 turbo uit 2000.

    Bedrading van de handel naar de aansluitbox die aan de bestuurderszijde zit zit erbij. De bekabeling van deze box naar de regelunit heb ik zelf moeten fabriceren uit een kabelboom van een VW.
    Als je een complete set koopt bij vagtechniek zal die bekabeling er wel bij zitten. Het onderdeel dat ik had kwam van ebay.

    Veel succes met inbouwen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •