Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Hulp bij vinden onderdelen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Leeftijd
    59
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Hulp bij vinden onderdelen

    Beste mede Audi genoten,

    Ik heb onlangs twee artikelen geplaatst m.b.t. remtrommels en werkplaatshandboeken. De antwoorden waren uiteraard Welkom. Maar gezien de schaarste van reacties (met alle respect voor diegene die geantwoord hebben), ben ik nog niet veel verder gekomen. Is er iemand die telefonisch bereid is mij te helpen (ik bel dan uiteraard terug mbt telefoonkosten). Wat ik al schreef, ik ben nog niet in het bezit van de benodigde papieren ondersteuning (werkplaatshandboeken, vraagbaken, onderdeelnummers etc.)
    Gezien het feit dat ik lekkage heb bij de achterste remcilinders, en dat aan de voorzijde de remschijven met schoenen ook wel een vervanging kunnen gebruiken, heb ik iemand nodig die bereid is mij daarin te helpen tot het vinden van de juiste artikelen en adres waar dit te verkrijgen. Mijn tel.nr. is: 0648816120
    Ik hoop op een reactie!!
    (klinkt misschien raar, gezien de oproep, helaas ben ik zaterdag 18-04 telefonisch niet bereikbaar, dit ivm dat diegene die de moeite neemt niet voor niets belt)

  2. #2

    Standaard Re: Hulp bij vinden onderdelen

    Maak een account aan op vagcat.com en je kan aan de hand van bouwjaar en chassisnummer alles terugvinden.
    turn in turn out turn on

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •