Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

  1. #1

    Standaard Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

    Op RTL 7 om 20.30 uur.

    Enjoy it!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

    Gelukkig hebben we die Audi nog, om het 'acteerwerk' van onze Jeroen Krabbé te compenseren... oh, en Maryam d'Abo.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

    Daar kijk ik wel omheen, zovaak zie je überhaupt een 200 niet...
    turn in turn out turn on

  4. #4
    Quattro_Vaassen
    Guest

    Standaard Re: Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

    Zag het pas laat....maar wel snel op de opnameknop gedrukt! Later kijken.

    Maarruh, zie er elke dag zo een hoor... !

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Vaassen Bekijk Berichten
    Zag het pas laat....maar wel snel op de opnameknop gedrukt! Later kijken.

    Maarruh, zie er elke dag zo een hoor... !
    In die kleur en met die snufjes?
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km


  6. #6

    Standaard Re: Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

    Film toevallig voorbij gezapt (effe).... Damn, wat gedateerd allemaal.... Behalve de 200 eigenlijk!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #7
    Quattro_Vaassen
    Guest

    Standaard Re: Vanavond op TV: James Bond met 200 exklusiv in The Living Daylights

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjonnie999 Bekijk Berichten
    In die kleur en met die snufjes?
    Haha, nee dat helaas niet.
    Ik heb een 03-1988 op kenteken gezette (10-1987 geproduceerd) Nautic blauwe exclusive met Platin grau leder interieur.. Met uiteraard de standaard exclusive-opties en daarbovenop o.a. Sigla chrom glas coating op de achterruit en achterste zijruiten.

    Ik heb voordat ik deze gevonden heb in 2011 geloof ik eens gekeken bij een vermeende exclusive uit 1984...volgens de geleerden kan dit überhaupt niet, want ze zouden pas vanaf 1986/1987 als sedan (Limo in Duits) geleverd zijn. De auto die ik gezien heb toen had wel die kleur en motor (182 pk KG) en brede spatbordranden, echter bij nadere inspectie leek het erop dat deze uitgerold waren.. Verder ook een redelijk "vieze auto". Snel weer weg gereden dus!

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •