Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Rembekrachtiger ombouwen naar vacuum

  1. #1
    formatix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    397
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Rembekrachtiger ombouwen naar vacuum

    een vriend van mij heeft nu mijn audi 200 turbo KG met en mooie hydrolische systeem voor rem en stuur bekrachteging ,

    nou is mijn vraag heeft er iemand ervaring met het ombouwen naar vacuum , we hebben nog delen van een coupe liggen , een vacuum bekrachtiger en een stuur pomp

    mijn idee was bekrachter er tussen uit en de tromel van de coupe er tussen en dan het vacuum op een electrische vacuum pomp aansluiten zo dat deze altijd goed vacuum heeft en de hydrolische pomp verwisselen met die van de coupe en dan alle overige zooi zo als de bom allemaal te verwijderen

    iemand een idee of ik met delen van de coupe genoeg heb of ik nog wat moet aanpassen of van andere modelen moet zoeken

    hoor graag jullie ervaring of ideen

  2. #2

    Standaard Re: Rembekrachtiger ombouwen naar vacuum

    Ik heb een rembekrachtiger van een audi 80 geplaast. Heb hiervoor gewoon het vacuumsysteem van de motor gebruikt(inlaat). Van de servopomp kan je twee plunjers verwijderen, zodat hij alleen nog de stuurbekrachtiging bedient. Is wel info over te vinden op google.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Rembekrachtiger ombouwen naar vacuum

    Heb je al iets vernomen van iemand misschien over een Pm of iets?

    Ik zoek ook naar iets evt ESP of het totaal nieuwe ding van TRW. of van Bosch, voor een wagen met vacuum maar dan zodat er nog minder kracht gebruikt hoeft te worden.

    http://www.automobielmanagement.nl/n...er-nadert.html
    http://www.amt.nl/techniek/nieuws/20...brides-1018288
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •