Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Verwarming wil niet uit

  1. #1

    Standaard Verwarming wil niet uit

    Goedenavond,

    Laatste tijd wordt mijn interieur warm en dat is niet fijn met deze hitte.
    Wordt wel goed warm als ik op warm zet en op koude stand wordt wel minder maar alsnog voel warme walm.
    Hebben audi 100 c3 een kachelkraan? ik kan dat niet uit het boek halen namelijk lees wel dat er een klep in de Kachel huis is en die regelt de temperatuur.
    Hoe kan het beste oplossen?
    Andere ga ik een universele kachelkraan maken maar heb liever dat ik origineel hou.

    Heeft iemand nog elektrisch schuifdak complete geleiders?
    Laatst gewijzigd door Burhan88; 24-06-19 om 21:00.

  2. #2

    Standaard Re: Verwarming wil niet uit

    Ik heb toch maar met digitale meter gebruikt om werkelijke buiten en binnen Temp te meten krijg verschil van 1 a 2 graden met buiten dat is en lijkt mij normaal en dat is dan ventilator stand en 1 bij 2 wordt het ietsje warmer en bij 0 wordt warm omdat warmte niet weg kan daardoor kreeg ik de warme lucht. Was al bang omdat ding helemaal uitelkaar te halen.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Verwarming wil niet uit

    Als je geen airco hebt, kan de ventilator van 34°C buitentemperatuur natuurlijk ook niks beters maken...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    72
    Posts
    386
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Verwarming wil niet uit

    Ik zou maar even naar je kachelkraan kijken of toevoerslang kachel afsluiten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •