Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 200 C3 loopt hoog stationair

  1. #1

    Standaard 200 C3 loopt hoog stationair

    Hallo jongelui, mijn audi 200, 182pk 1984 fwd zonder kat draaid nu stationair op 1400 t/pm.
    nu zag ik laatst dat er een injectiehuis van een audi 80 (136pk) op zit. Ik heb nog een injectiehuis van een MC liggen (165pk) is t handig om die er tijdelijk op te draaien of heeft /weet iemand hier nog een injectiehuis van een KG motor liggen? Wil hem graag weer klaar hebben want het mooie weer komt eraan

    gr duncan runhart

  2. #2
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 C3 loopt hoog stationair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncanrunhart Bekijk Berichten
    Hallo jongelui, mijn audi 200, 182pk 1984 fwd zonder kat draaid nu stationair op 1400 t/pm.
    nu zag ik laatst dat er een injectiehuis van een audi 80 (136pk) op zit. Ik heb nog een injectiehuis van een MC liggen (165pk) is t handig om die er tijdelijk op te draaien of heeft /weet iemand hier nog een injectiehuis van een KG motor liggen? Wil hem graag weer klaar hebben want het mooie weer komt eraan

    gr duncan runhart
    het is wijzer om de bestaande KG te (of laten) reviseren
    de MC versie is een K E jetronic (elektronic) de KG een K jetronic,aan ander systeem nl./

    een Spinnekop, injectie huis die langere tijd niet gebruikt is, geeft meer problemen dan dat jij nu wilt
    de o-ringen en membraan droogt uit en de drukregel pen gaat vast zitten
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •