Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Capaciteit Delta 1 radio? (extra speakers)

  1. #1
    MechielHoenink's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2022
    Leeftijd
    20
    Posts
    174
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Capaciteit Delta 1 radio? (extra speakers)

    Hallo,

    Ik ben van plan elektrische ramen te installeren in mijn Audi 100 Typ 44 vfl, om de hendel gaten te verbergen wil ik in elke deur een speaker plaatsen, ik wil dit doen met orginele nokia speakers die er nu ook al in zitten, dus straks 4 speakers voor in de auto en 4 speakers achter.

    Ik zit nu met de vraag of een Audi Delta 1 radio (811035192) dit aankan qua capaciteit, ik heb zelf geen verstand van autoradio's of geluidsapparatuur en kan het zo nergens vinden, zou de orginele radio heel graag willen behouden.

    Front speakers die er nu in zitten zijn 2x 443035411, worden er dus 4. De speakers in de hoedenplank zijn 2x 443035412A, worden er ook 4, dus alles wordt verdubbeld.

    De foto van de deurpaneel van een audi 200 is hoe het zou moeten worden, daar is het volgensmij uitgevoerd met een optionele votex speaker, deze kan ik helaas nergens meer vinden, wil daarom als afdekkap 893035407 gebruiken.

    Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen en mij kan vertellen of dit mogelijk is en of ik de speakers in de voordeuren gewoon kan doorlussen op de speakers in het dashboard en voor de achterdeuren op de speakers in de hoedenplank.

    Met vriendelijke groet,

    Mechiel

    Verstuurd vanaf mijn 2107113SG met Tapatalk

  2. #2

    Standaard re: Capaciteit Delta 1 radio? (extra speakers)