Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Stuurkolom onderdeelnummers/revisiekit

  1. #1

    Standaard Stuurkolom onderdeelnummers/revisiekit

    Mijn 100 2.2 c3 uit 85 heeft een lek stuurhuis en aangezien het lijkt alsof revisiekits nergens meer beschikbaar zijn ben ik op zoek naar een nieuw/gereviseerd stuurhuis. Ik vroeg me af wat voor onderdeelnummer ik moet hebben. Het lijkt erop dat ik 443 422 065LX moet hebben maar het lijkt alsof er elk jaar een andere letter achter het nummer staat. weet iemand wat het verschil is tussen de stuurhuizen met andere letters erachter? met LX is namelijk twee keer zo duur als sommige anderen en vaak niet te vinden. een andere die ik gevonden heb heeft de oen nummers zonder letter, G en C erbij staan en is voor zover ik kan zien hetzelfde.

  2. #2
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.611
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Stuurkolom onderdeelnummers/revisiekit

    Kan je niet echt helpen, maar wellicht ter info: in Audi’s Parts systeem staat de letter X voor ruildeel. Je moe(s)t dan dus je oude onderdeel inleveren en krijgt/kreeg een gereviseerd onderdeel. Hetzelfde nummer maar dan zonder de X is dan voor een nieuw onderdeel maar dit wordt niet altijd door Audi geleverd.
    Inderdaad geeft etka nummer 443 422 065 LX op als het (enige, laatste) correcte nummer, maar is dus al jaren niet meer leverbaar, ook geen alternatief. Kan helaas geen info vinden over G, C, of andere letters.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Stuurkolom onderdeelnummers/revisiekit

    Vraag eens hier of ze kunnen helpen. Niet op voorraad, maar wellicht hebben ze wel connecties: https://shops.audi.com/en_GB/web/tra...ntial-steering
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •