Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 21 van de 21

Onderwerp: Audi 200 Brandstofpomp vervangen

  1. #21
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.546
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Audi 200 Brandstofpomp vervangen

    Ik heb een andere filosofie. Als ik een Oudi koop, dit is m‘n 7. intussen, zorg ik ervoor dat de auto tip top en betrouwbaar wordt. Als ik één ding niet kan uitstaan is het rondrijden met een gevoel van „ik hoop dat onderweg niets kapot gaat“. Met een kreunende pomp rondrijden bezorgd me zo‘n onbehagen, niet wetend of ie vandaag, volgende week of eerst in tien jaar kapot gaat. Dat kan ik niet (afgezien daarvan dat het een pokke geluid is, dat gezoem en gekreun).

    Dus ik koop NOS componenten zoals een originele brandstofpomp. Die pomp, van Audi Tradition, heb ik voor de kat z‘n k*t gekocht omdat ETKA een fout artikel drin heeft. Twee dagen geleden een goede (juiste) pomp, 60mm origineel Bosch, NOS, gekocht op eBay. Kwaliteit van vroegah.

    Deze Audi 200 is intussen electrisch, motorisch en mechanisch betrouwbaar. Net zoals de 6 auto‘s daarvoor.
    Ik heb onderweg nog nooit wat gehad, buiten dat ik 1 keer onderweg niet meer verder kon met de huidige Cabrio V6, omdat een defect Stuurslotschakelaar de startmotor niet teruggetrokken had, met alle gevolgen van dien. Dus dat slot en de startmotor vervangen door een NOS orgineel.

    Over je vraag: De C3 Audi 100 en 200 hebben 1 pomp. In de tank.
    Laatst gewijzigd door Steven; 09-05-24 om 20:35.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •