Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Afdekplaatje D-Zuil losmaken

  1. #1
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard Afdekplaatje D-Zuil losmaken

    Bonjour,

    Weet iemand misschien heel toevallig wie dit afdekplaatje op de D-Zuil ge-demonteerd kan worden zonder dat er iets kapot gaat? (Audi 200, MJ 1990)
    In de Reparatur Leitfaden zegt men alleen "aufclipsen" maar daar kan ik niet veel mee (ik spreek perfect Duits). Gewoon lostrekken? Recht naar voren? Opzij schuiven?

    Audi 200 - Blende D Saule.jpg
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Afdekplaatje D-Zuil losmaken

    Ik probeer me te herinneren hoe dit vastzit, maar het is zomaar 20 jaar geleden dat ik er voor het laatst aan heb geprutst... mijn herinnering zegt twee pinnetjes die in plastic hulsjes vallen, dus recht eruit trekken. Dat durf ik alleen niet met zekerheid te beweren...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Afdekplaatje D-Zuil losmaken

    https://www.ilcats.ru/audi/?function...00&language=en

    Onderdelen 36 & 37. Als je deze op google in type vind je wel afbeeldingen van de binnenzijde en weet je hoe die vast zit.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  4. #4
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.458
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Afdekplaatje D-Zuil losmaken

    Nou dat gaat em niet worden. Die dingen zitten dus vastgeplakt. Via ETKA en Foto's gezien hoe die beide "klik dingen" aan beide uiteinden zijn. Daar zitten ze echter helemaal niet mee vast. Die zijn lam / uitgelubberd.
    Aan 1 kant zit dat plaatje heel lelijk gemonteerd (te veel naar 1 kant) Als ik ze probeer los te halen (moet met kracht), breken ze in stukken want de plakkerij is in het middenstuk.
    In de map welke bij de auto zat, met alle rekeningen erin, vind ik inderdaad een zinnetje "bekleding D stijl achter plakken". Fuckaduck heb ik weer
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  5. #5
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Afdekplaatje D-Zuil losmaken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk Berichten
    Nou dat gaat em niet worden. Die dingen zitten dus vastgeplakt. Via ETKA en Foto's gezien hoe die beide "klik dingen" aan beide uiteinden zijn. Daar zitten ze echter helemaal niet mee vast. Die zijn lam / uitgelubberd.
    Aan 1 kant zit dat plaatje heel lelijk gemonteerd (te veel naar 1 kant) Als ik ze probeer los te halen (moet met kracht), breken ze in stukken want de plakkerij is in het middenstuk.
    In de map welke bij de auto zat, met alle rekeningen erin, vind ik inderdaad een zinnetje "bekleding D stijl achter plakken". Fuckaduck heb ik weer
    het is plastic, dus ja na 30 40 jaar komt ze niet goed eraf en daarna dus geplakt
    de gladde deksels waren zijn interessanter en worden vaak gewisseld, geplakt daar de pinnen afbraken
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •