Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Boor voor klepgeleiders 056103419A

  1. #21
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.136
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Boor voor klepgeleiders 056103419A

    Ja dat had ik al begrepen maar je bent nooit te oud om te leren, als je maar de tijd kan nemen en de auto geen daily is. De ruimte hoeft geen probleem te zijn aangezien een los blok in een schuurtje past. 😀
    Maar goed, ik probeerde je juist te behoeden van onnodige kosten, echter lijkt het of je het plan al hebt, tja dan gewoon laten doen. Maar net als het vervangen de klep geleiders klinkt het veel als internet wijsheden en weinig uit ervaring.😉

    Misschien is een ruil kop wel een idee, omwisselen, nieuwe bouten en ben je snel klaar, als ze er nog zijn voor dit blok.
    Ieder geval succes
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #22
    MechielHoenink's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2022
    Leeftijd
    20
    Posts
    174
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Boor voor klepgeleiders 056103419A

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ja dat had ik al begrepen maar je bent nooit te oud om te leren, als je maar de tijd kan nemen en de auto geen daily is. De ruimte hoeft geen probleem te zijn aangezien een los blok in een schuurtje past.
    Maar goed, ik probeerde je juist te behoeden van onnodige kosten, echter lijkt het of je het plan al hebt, tja dan gewoon laten doen. Maar net als het vervangen de klep geleiders klinkt het veel als internet wijsheden en weinig uit ervaring.

    Misschien is een ruil kop wel een idee, omwisselen, nieuwe bouten en ben je snel klaar, als ze er nog zijn voor dit blok.
    Ieder geval succes

    Het is inderdaad m'n daily, vandaar dat ik hele onderstel ook laat uitwisselen en thuis heb voorbereid. Het advies over wat wel en niet nodig is bij een (gedeeltelijke)koprevisie is top, daarvoor is dit forum ook zo ontzettend handig, en ja inderdaad waren het wat internet wijsheden van mij .

    Ruil koppen zijn helaas niet te vinden, ik zie alleen koppen voor NF, NG en latere motoren met andere inserts van injectoren en die na-facelift zijn. Een KU kop is met uitzondering van uitlaatkleppen gelijk aan een MC (10V Turbo) motor, dus zelfs kale koppen zijn echt duur, huidige kop gebruiken loont dus meer.

    Verstuurd vanaf mijn 2107113SG met Tapatalk

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •