Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 100 C4 benzinedrukregelaar vervangen door universele?

Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2024
    Leeftijd
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

Standaard 100 C4 benzinedrukregelaar vervangen door universele?

Hallo allemaal!

Ik heb een Audi 100 Avant C4 2.0 KE-Jetronic uit 1992 met een AAD motor!
    Starten gaat ontzettend moeilijk maar na dat de motor heeft gelopen start deze binnen een seconde. Half uurtje wachten en weer moeilijk starten.
    Koelvloeistof sensor vervangen, geen resultaat!
    Nu heb ik het een en ander uitgevogeld naar de benzine-drukregelaar maar nu zijn de kosten hiervan snel een paar honderd euro voor een nieuwe.
    Nu vraag ik me af of ik ook een universele kan gebruiken, eentje die je kan aanpassen van bijvoorbeeld ebay.

Alleen zit ik met 1 probleem, met hoeveel PSI werkt mijn drukregelaar... weet iemand dit toevallig voor deze motor?

Bij voorbaat dank!

Standaard Re: 100 C4 benzinedrukregelaar vervangen door universele?

wat is heet bosch nummer voor je drukregelaar.

Je kunt dan gaan zoeken naar andere type auto's waar ze ook op zitten.

Zo kun je vaak van allerlei merken auto's K-jet onderdelen toepassen en je horizon verbreden.

Zo heb ik een hoop reserve K-jet onderdelen die van Volvo, Mercedes, Porsche afkomen, maar gewoon toepasbaar zijn. Enige wat belangrijk is dat specs overkomen.

Zo heb ik een tijdje met een stationair regelaar van Bosch afkomstig van een Volvo gereden, omdat die dunne sigaar van VDO best wel inferieur is en slecht verkrijgbaar is. Nieuw helemaal niet meer en 2e handjes zijn vaak al versleten. Past totaal niet in de houder boven op het blok, maar ach wat heb je liever een niet rijdende auto of een rijdende auto.

Forum Rechten