Nou zie daar! Zie je dat het allemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn? Vaak begin je veel te moeilijk. 😉
Mooi dat het opgelost is met de oudi
Nou zie daar! Zie je dat het allemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn? Vaak begin je veel te moeilijk. 😉
Mooi dat het opgelost is met de oudi
Super! Eindelijk de ellende opgelost, nu veel rijplezier toegewenst!
Verstuurd vanaf mijn S24 Ultra met Tapatalk
Super Sache!
Dat met kabels die loskomen als de grote zekeringskast (Zentralelektronik) omhoog gehaald wordt, ken ik helaas. Heb de hele boel daar schoongemaakt en de Licht-upgrade-kit (licht over relais) geinstalleerd en toen wilde de auto niet starten. Was 1 stekker los (van de LMM-verwarming).
dan had je zn voorganger qua ontstekingskap.
en als t contactslot t begeeft, ik heb m nooit meer vervangen en een alternatief ergens anders geplaatst. ik mocht t uitboren, dat drama wil ik nooit meer. En de hoofdreden dat t gaar wordt is dat de contacten veel te veel vermogen te verduren krijgen. Zelfs de koplampen gaan over dat contact. Met koplampen aan wordt de stekker van je contactslot warm. Of dat die draad te warm wordt door extra belasting van dat X relay wanneer je de lampen aanzet zou kunnen, geen idee. Maar bij mij zit nu alles op extra relay. De koplampen maar ook de ventilator. En een 115amp dynamo ipv 90 en een extra dikke rode draad erbij gelegd direct naar de dynamo en die dunne draadjes naar het motorblok vervangen door die van een eerste model a6. en ook de aardekabel van accu naar chassis. Die is zo ontzettend dun bij alle 100s tot in de jaren 90 ergens. Nu van alle warmte en dipjes af.
Nu bezig elektrische 12v kachel in te bouwen, zodat ik op afstandsbediening de auto kan voorverwarmen smorgens. Lekker instappen in een warme auto en niet naar buiten hoevne en niet krabben. Daarvoor ga ik een 2e accu plaatsen op de plek waar die bij de latere modellen zit, onder de achterbank.