Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Resultaten 241 tot 243 van de 243

Onderwerp: Audi 200 Quattro: Start niet meer na doorrijden op lege tank.

  1. #241
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    hee hallo

    Even een update.

    Hij loopt nu lekker, turbodruk word wel erg hoog, hij knalt achter mekaar naar de 1,5 bar.
    Eens kijken of dat wat lager kan. Met optrekken gaat hij bij 3500 tot 4000 in de beveiliging / begrenzer, omdat de druk dan 1,5 is.

    Temp blijft op de meter tegen de 100 aantikken. Ik zal deze week de witte dop er nog eens opzetten, kijken of dat beter gaat.

    Alleen die brandstofpomprelais.: Is dat echt "zoveel wagens, zoveel relais" ??
    Ik had een lage grijze (opdruk van het interne circuitje bovenop). Heb uit een lopende sloper een lage oranje (opdruk 205), en uit een andere een hoge zwarte.

  2. #242
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    die temperatuur is wel hoog, ik zou preventief de termostaat vervangen en check ook of de fan nog wel aan slaat. Die zou bij 100 graden wel aan moeten staan. Bij deze auto's is het ook altijd goed de climatecontrol op 'auto' te laten staan. Dan draait de fan altijd in standje 1, de temp loopt dan niet zo hoog op.

  3. #243
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    De fan slaat wel aan, die hoor ik aan en uit gaan bij bijvoorbeeld een stoplicht of iets dergelijks.

    Thermostaat ken ik nog wel ff doen, die kosten de wereld niet (denk ik) , en mn circuit m oet toch nog een keer open.
    Die klep naar de kachel moet er ook nog in.

    Airco aan laten heeft niet heel veel nut, aangezien ik die ventilator nog steeds moet vervangen.
    Das best een bereklus, omdat die plasticbak heel vast zit. Wat hebben ze bij Audi dat ding klote ingebouwd zeg.

    Waarschijnlijk mag ik ook nog een andere radiateur. Deze heeft een frutje kit aan de bovenkant als dichtmiddel, en daat hoor je hem soms door sissen als ie uit staat.

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •