Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: audi 100 slaat spontaan af of vervolgens na 15 min weer aan te slaan

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard audi 100 slaat spontaan af of vervolgens na 15 min weer aan te slaan

    Nou hallo maar weer en meteen weer met een probleem, ik hoop dat iemand het al eens meegemaakt heeft zodat ik niet alles hoef af te zoeken.
    De auto slaat dus vooral s morgens af na 1000 tot 1500 mtr met geen geweld meer aan te krijgen dan, als ik hem dan 15 tot 20 min op adem laat komen slaat hij weer aan en blijft ook lopen dan.
    Het gaat om een audi 100 met 1,8 ltr DS moter erin met een pierburg 2E caburateur erop, dit noem ik specifiek omdat hij dan ook na lang starten niet naar bezine ruikt dus vonken doet hij, persoonlijk denk ik aan een massa probleem maar heb al hulp kabels erlangs gelegd en nog geen verbetering.
    Dus ik dacht waarom niet en gooi het eens in de groep misschien dat er bij jullie bij zijn die het al eens meegemaakt hebben.

    Grt John

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: audi 100 slaat spontaan af of vervolgens na 15 min weer aan te slaan

    Het is waarschijnlijk opgelost wat bleek het nou te zijn, het zif wat in de caburateur zit was een beetje verstopt.
    Ik vond het raar de enne keer deed hij het om dan vervolgens het niet te doen maar hopen dat er niet te veel rotzooi in de tank zit, ik was al aan het denken om er even een electrische pomp tussen te hangen tussen aanvoer en retour en om hem overnacht of geduurende een hele dag te laten rond pompen en tevens te filteren.

    Bleek niet het filter te zijn maar alle onderdruk slangen lekten iets tot veel nieuwe erop gezet en draaid weer als klokje.
    Lang geleden dat ik caburateur moter gereden heb was even wennen en zoeken.
    Pierburg heeft geloof ik een heel eigen systeem werkt veel met onderdruk slangen die alles regelen, den k ik me maar zo.
    Laatst gewijzigd door johnny666; 15-06-10 om 12:51.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •