Ik heb de nwe foto's erbij zien staan,mooi man !
Gisterenavond gespot: een origineel Nederlandse '84 Audi 100 CC Avant, grijs metallic, kenteken NR-24-JH. Stond op een oprit aan de Reuvensweg in Oosterbeek. Volgens m'n kenteken-app was de meest recente tenaamstelling van september '91! Jammer dat het pikdonker was, m'n telefooncamera trok dit echt niet.
Voeg maar toe:
82-slg-5
een tornado rode 100 CC avant uit 1986
zie het Showroomtopic
http://www.audiforum.nl/forum/showro...-cc-avant.html
Voeg maar toe:
82-slg-5
een tornado rode 100 CC avant uit 1986 zie het Showroomtopic
http://www.audiforum.nl/forum/showro...-cc-avant.html
moet ik er nog bij vermelden dat het om mijn nieuwe audi 100 gaat? haha.
Zaterdag gekocht in Den Haag hier de foto's en ik ben wel benieuwd naar jullie mening over deze beauty!
Zklein13.jpgklein1.jpgklein2.jpgklein3.jpgklein5.jpgklein6.jpgklein12.jpg
Hij is wel heel rood
Er is toch nog een forummer met zo'n zelfde rode Avant ??
Ik mis de sjorknop aan de achterzijde.
En inderdaad, setje knappe velgen dr onder en je bent weer het heertje.
Maar waarom is deze auto "berucht"??
haha, een trekhaak zou inderdaad lekker zijn. maar die kan er altijd nog op.
Ik meen dat RRRobert ook zo'n avant heeft!
De auto is berucht omdat er ooit een overval mee gepleegd zou zijn!
Nog beter zou zijn een 5 cilinder WH 1,9 carburateur motor, maar het is niet anders. lekker makkelijk voor LPG, zuinig en lekker 5 cilinder geroffel.
Misschien ooit nog eens een swap of een auto met bovenstaande motor erbij
Een overval mee gepleegd ??
Je zou toch denken dat ze dan een niet zo opvallende snelle wagen nemen.
En -met alle respect- is deze denk ik niet erg snel, en brandweerrood is nu niet echt een "incognito" kleurtje.
Maar wel een mooie vonst.
Geen idee wat er nu inhangt trouwens ?
Klopt, deze lijkt heul erg veel op de mijne. Leuk een tweelingbroertje tegen te komen, jammer inderdaad dat je de vijfcilinderroffel moet ontberen.
Weet je trouwens zeker dat deze al helemaal verzinkt is? Ik dacht dat Audi dat pas vanaf aug. '86 had doorgevoerd. Deze ziet er in ieder geval een stukje strakker uit dan de mijne.
Ik heb m uit Frankrijk en er moet cosmetisch het een en ander aan gebeuren. Ik heb echter met mezelf afgesproken niet eerder een sleutel op de 100 te zetten dan wanneer ik mn 90 heb verkocht en weer ruimte heb in mn loods.
Deze ruimte is oa ook nodig voor de donor auto met een 2.5 TDI voor in de 100
Sinds een week of 3 heb ik het kenteken erop, en sinds een ruime week mijn (veelbesproken) Bolero`s eronder...
Audi 200 Turbo quattro Exclusive, Nautic blue (LY5Z) Eerste toelating 03-1988, fabricage 10-1987.
Volgens mij is het een van de laatste VFL EN een van de eerste NFL..... Uiteraard is het een VFL, maar ik heb al wel het slot van de achterklep in de middenplaat tussen de achterlichten zitten.
Ook kwam ik er gister achter dat er G60 remklauwen (dubbele zuigers + grotere remblokken) onder zitten. De NFL had ze standaard geloof ik, maar dit kan er ook wel later opgezet zijn (bekende upgrade voor de VFL)