ik heb nog wel een complete set van een V8 veren en Monroe dempers, de auto waar het onder vandaan komt weegt 1800 kilo. Neem aan dat het de zwaarste originele veren zijn die er bestaan voor de type 44.
www.hbase.nl denk dat winparts ze ook wel kan leveren.
Ik heb de Verhoogingsplaaten liggen voor de audi 100 quattro of 200 quattro,heb ze niet meer nodig,zijn van weitec.achter komt de auto 2-3cm hoger.mijn verlaagingsveeren van hr zijn ook niet gebroken,dus het werkt gewoon goed.had ze eronder gezet voor de vakantie met zware schoonouders en koffers,werkte alles prima.40 euro en ze zijn van jou.
zylkopfbearbeitung 005.jpgBijlage 115753Ik heb al en tijd gele konis gemonteerd en ben zeer tevreden.an de Voorkant heb ik ze laten inkorten om 30mm en achter zijn ze standard ik heb 70/40 mm Verlaagingsveeren monteerd van KAW.mijn vrouw vond de comfort van mijn audi veel beter dan en standard bmw 1 serie met runflatbanden.ik hoef geen comfort,alleen wegligging en deze is wel perfekt.
Ik heb op mijn 100 (100 CD met WC motor op lpg) zogenaamde progressieve veren gemonteerd.
Deze gaan pas echt werken bij een zwaardere belasting. (Bij toenemende belasting, toenemende weerstand van de veren)
Auto is achter wel +/- 2.5 cm omhoog gegaan.
Deze veren zijn geleverd door Brezan.
Wim dat kan wezen maar ik heb de auto verlaagd aan de voorzijde, en wil dat achter ook.
Waarom dan is die minder zijwind gevoelig, en daarom vraag ik om hem achter te verhogen.
Want als die achter de verlagings veren eropkrijgt gaat hij achter natuurlijk nog lager door de gastank en de volletank benzine wat hij nog heeft.
Dat wil ik dus niet, dus tevens met het verlagen achter moet ik er iets aan doen dat hij achter niet te laag gaat liggen.
Voor de standard uitvoering geeft het zich vanalles hulpveren etc. noem maar op maar voor de verlagingsset schijnbaar niet ik weet het ook niet daarom start ik dit ook, als het helemaal niet anders gaat plaats ik boven de veren waar ze aan het chasis zitten plaat van +- 2 cm zodat hij wel vlak komt. Maar dat is het laatste als alles andere niets word.
iets van 450 voor alleen de koni geel.
Minder bekende merken bij bijvoorbeeld hot-tuning al een schroefset voor 300 ofzo.
Ik heb het niet voor nixx nog ff uitgesteld . ..
Mijn wagen hoeft niet zozeer stug of spijkerhard te worden, maar zeker mijn achterdempers (of veren) zijn gewoon op, hij hangt behoorlijk in de bocht.
En de neus mag ook wel iets zakken, want door de opgehoogde wielkassen achter lijkt het of hij meer achterover hangt dan hij daadwerkelijk doet.
Deze gele Koni's zijn trouwens helaas niet te verstellen zonder ze te demonteren, das best jammer.
En Escort had ze top-adjustable, das helemaal ideaal.
Ik heb ook nog de nodige veren en dempers liggen, daar moet ik ook eens mee gaan kijken wat er nog wat is.
Nadeel isook dat ik geen idee heb wat er nu onderhangt (Oett. gebruikte Sachs geloof ik, maar het kan inmiddels ook al vervangen zijn)
Nixx apparts of korting. Gewoon via marktplaats wat gezocht, kwam ik uit bij GMB-Tuning.
Zo handig ben ik ook niet met internetkopen.
Mijn eigen "leverancier", rijsbergen kwam op 300 voor voorzijde, en 275 voor achterzijde. EX btw.
Ik heb daar een kortingsnummer, maar of er dan zo veel vanaf gaat . . .
Zoiets koop ik liever niet over internet, zou er iets fout zijn heb ik geen aanspreek persoon, als er nou iets fout is gooi ik hem ze door v e s ter naar binnen terug kom ik ook nog in de k r a n t
Te minste als ik niet de behandeling zoukrijgen zoals ik denk behandeld te moeten worden wel te verstaan.
Maar ik hoop toch dat het goed zit nog nooit iets gehad van hun wat niet goed was, en als het niet goed was altijd correct behandeld vind ik.