Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

  1. #1
    Nietsnut's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    159
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200

    Standaard (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    deze mail viel net op mijn deurmat:

    To all concerned,
    I had your name on a list of people interested in the reflectors for the Audi 200 (next to the headlights).
    We have now these again in stock and are available for delivery.
    The price for the set (left and right side) is 21,50 Euro.

    PS...no one is obliged to buy of course, this is just an information mail



    Regards,
    Paul Fernandes
    Custom Auto Craft SARL
    Luxembourg-Europe


    TEL: (00352) 37-1097
    MOBILE00352) 621 504 273
    FAX: (00352) 37-1097
    E-mail: Paulfern@custom-auto-craft.com
    ***********************************************
    www.custom-auto-craft.com
    ***********************************************

    ============================

    ik bestel een setje voor mijn auto, maar indien er mensen interesse hebben om samen te bestellen en op de verzendkosten te besparen kunnen we ook 1 bestelling bij hem plaatsen.

    Laat maar weten WIE er interesse heeft, en of je 1, 2 of ?? setjes wilt hebben, dan regelen wij de financiën verder per pb.

    groet, Nietsnut

    @Mods: laat graag weten of dit okee isom hier te posten, ik heb zoals je kan zien er geen financiële voordelen bij, dit bericht is zuiver ter info. Indien dit bericht niet okee is mag je hem verwijderen.
    Laatst gewijzigd door Nietsnut; 01-12-11 om 18:56.
    onze stal: 2 * 3-cylinder: VW Lupo 3L zilver / blauw.... zilv....his / hers
    ...............5 cylinder: Audi 200 TQ Avant..............................his
    .............. 6 cylinder: BMW 635CSi.......................................his

  2. #2
    Nietsnut's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    159
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    Sciroccoracer gaf net bericht of ik 2 sets wil meebestellen voor hem; komt voor elkaar!
    onze stal: 2 * 3-cylinder: VW Lupo 3L zilver / blauw.... zilv....his / hers
    ...............5 cylinder: Audi 200 TQ Avant..............................his
    .............. 6 cylinder: BMW 635CSi.......................................his

  3. #3
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    Ik was al zo vriendelijk geweest het in het spare-parts topic te melden
    http://www.audiforum.nl/forum/100-20...type-44-a.html

    Ik wil eigenlijk ook wel een set, maar ben wel ra-zend benieuwd hoe ze er in het echt uitzien. (ipv op de computerbewerkte foto's)
    Een set knipperlichtglazen staan ook op de wishlist.

    Misschien kan Johnny666 wat voor ons betekenen, die wil geloof ik een keer naar Vianden toe om wat spullen te halen.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    Monza dat kan ik zeker voor iedereen wat betekenen en wil ik ook wel, maar dan zie je ze nog niet in het echt.
    En dan zou ik moeten beslissen of je ze mooi vind of niet, sirocco ben ik ook al bij geweest in op bezoek, en ga er zeker nog eens heen.
    Om dan wat van viande mee te nemen maakt dan helemaal niks uit of ik leeg of vol rijd maakt dan niks meer uit voor me, alleen ik zou dan beslissen of ik het mooi vind, en wat als ik het mooi vind en ik kom bij jullie aan en jullie vinden er niks aan.
    Zit ik er dan mee in mijn maag?
    Ik ga sowieso nog voor dat de winter invalt want wil niet naar luxumburg als het sneeuwt, waarom de quattro staad droog en wil hem daar ook houden.
    Maag me niets aankomen aan die auto en quattro wil niet zeggen dat ik of dat me niks gebeurd, en ik wil hem klaar hebben moet naar mijn idee nog wel wat aangebeuren.
    Wil ja ook nog bij jouw aankomen monza voor je weet wel, en naar sirocco ook nog voor koplampglas heb sirocco ook nog de klinken beloofd van die 100 wat hier staat voor te sloopen waar ik de bak van in mijn KU wil leggen 4+E bak.

    Het staat vol met taalfouten merk ik net maar ik laat het ook staan ook hoop dat jullie weten wat ik bedoel.
    Laatst gewijzigd door johnny666; 05-12-11 om 19:48.

  5. #5
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    Deurklinken heeft paul ook, en niet eens heel duur.
    Geen idee of het Meyle-kwaliteit is of van die goeikope meuk, maar het is niet heel duur.

    En uiteraard, als het tegenvalt, dan laat ik je ermee zitten ! ! !
    Tuurlijk niet.
    Ik zal eens horen of paul wat real-life pics heeft.

    Ik hoorde trouwens van Paul dat die jongen op MP van mikes oldtimer parts ofzo, dat hij de spullen in NL voor paul aan de man brengt.

    EDIT: zojuist contact gehad met Paul. (Damn, wat is die gast vaak snel met zijn mailcontact).
    Ik heb wat plaatjes van hem gehad.
    Er is iemand in NL met een rode 200 die ze zelfs al heeft.
    In combi met witte knipperlichtglazen.
    (kreeg er een foto van, maar mocht ik hier niet posten . . .)
    Ik zal de pics vanavond ff uit de mail vissen en hier plaatsen.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.


  6. #6
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    Deze plaatjes kreeg ik van Paul.
    De rode auto schijnt ook uit NL te komen, hij vroeg me de foto daarom niet te gebruiken.
    Maar aangezien de wagen niet echt herkenbaar is, plaats ik hem toch.
    Mocht de eigenaar het niet oke vinden. Even een berichtje en ik verwijder hem.
    (geen idee van wie de wagen is).

    Het ziet er in ieder geval allemaal erg puik uit.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    Die zien toch wel goed uit vind ik maar wat staat op rood niet, rood vind ik nog altijd de keur voor een auto of het bordeaux rood is, of wat anders.

    Het liefste zou mij zijn bordeauxrood een dan metaliek

  8. Ad
  9. #8
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: (200) zijreflectoren weer leverbaar bij Paul Fernandes, lees verder

    het ging me meer om de "life" aanblik van de spullen als of het wel of niet mooi oogt op rood.

    Wat betreft die knippers twijfel ik tussen wit (helder, fris, moderner) of smoke (past bij de achterlichten).
    Oranje toont wel lekker origineel, maar das bij mijn wagen op dat punt minder een issue.
    Smaak is voor ieder anders, maar het ging mij erom of de spullen een beetje "mooi" zijn.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •