Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi 100 2.8 E koeling/airco vloeistof en damp/rook in interieur.

  1. #1

    Standaard Audi 100 2.8 E koeling/airco vloeistof en damp/rook in interieur.

    Ik heb een vermoeden dat er iets met mijn koeling of airco goed fout is gegaan.
    Ik had opeens een grote hoeveelheid damp/rook via de roosters binnen en door de onderste roosters van de verwarming kwam vloeistof naar binnen.
    Weet iemand wat dit kan zijn?? Zelf vermoed ik een slang van de airco of de pomp zelf die het begeven heeft maar ik heb dit nooit eerder meegemaakt.

    De verwarming werkt nog gewoon goed.

    Groet Stan.

  2. #2
    NicoC4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Audi 100 2.8 E koeling/airco vloeistof en damp/rook in interieur.

    Ik had geen damp/rook binnen, maar toen ik vloeistof binnen kreeg was de kachelradiateur lek. Ook toen deed de kachel het verder gewoon goed
    Audi 100 2.8E 1994
    Opel Astra 2.0 GSi 16v Station 1995
    BMW 750 iL Highline 2000
    BMW 730i Executive 1995

  3. #3
    quattrorules's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2005
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Audi 100 2.8 E koeling/airco vloeistof en damp/rook in interieur.

    maak de afwatering van de airco eens schoon, doorblazen, van onder de auto uit
    als daar een hoeveelheid water uitkomt dan kan het zijn dat het condenswater nivo zo ver gestegen is dat het de onderkant van de kachel radiateur geraakt heeft en toen verdampt is.
    ik heb dit met mijn audi 80 2.8 meegemaakt, dacht eerst ook aan een lek in de kachelradiateur

    gr jeffrey
    audi v8 3.6 Quattro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •