Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 105 van de 105

Onderwerp: Installatie: Audi UFO voorremmen + remblokken en achter schijfremmen Audi 100 C4.

  1. #101

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Installatie: Audi UFO voorremmen + remblokken en achter schijfremmen Audi 100 C4.

    Ben ik toch andere mening hoor Erik, je kunt als medewerker wel anders willen maar als het manegement het niet toelaat kun je naar mijn idee niks.

    Ik weet natuurlijk daarover niks en over het bedrijf ook niet, ben er in mijn jeugd een paar keer geweest.
    Ik zie ze nog een foto maken van de uitlaat met een pompetang erin knijpen was dat dus, mij dus niet meer gezien daarna.
    Laatst gewijzigd door johnny666; 11-03-13 om 22:06.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  2. #102

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Installatie: Audi UFO voorremmen + remblokken en achter schijfremmen Audi 100 C4.

    Is er een manier om bij de UFO voorremmen erachter te komen van welk jaar ze zijn?

  3. #103

    Standaard Re: Installatie: Audi UFO voorremmen + remblokken en achter schijfremmen Audi 100 C4.

    Hmm, waarom vraag je dat? Denk je dat er meerdere modellen UFO's in de omloop zijn?
    (Ik weet helaas het antwoord op je vraag niet .)
    "Objects in my rear view mirror may disappear faster than they appear."

  4. #104

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Installatie: Audi UFO voorremmen + remblokken en achter schijfremmen Audi 100 C4.

    Nee dat niet. Het model zal per jaar gelijk zijn, maar omdat er op veel UFO schijven veel getallen staan. Vandaar ;-).

  5. #105

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Installatie: Audi UFO voorremmen + remblokken en achter schijfremmen Audi 100 C4.

    "Ben CD morgen ff op en vraag wat het kost, als hij je remmen doet, plus een nieuwe apk." - zo gezegd, zo gedaan. Na een aantal overwegingen toch de stoute schoenen dan maar aangetrokken en naar Coen Donkers gereden. Heb me daar door de ENORME GOEDE EN ONTZETTENDE VRIENDELIJKE BEDIENING mijn auto laten repareren. Wat een TOP service. Heb je een probleem met je Audi en kom je er zelf niet meer uit, laat het dan door Coen Donkers doen. VAKMENSEN.


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •