Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Antenne voor 100 avant

  1. #1
    seninha's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    449
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Antenne voor 100 avant

    Een tijd geleden is mn dak antenne kapot gegaan.

    Nou heb ik kort daarna een andere gekocht , en toen zag ik dat deze versterkt was. Aangezien ik tussen m'n hemel een versterker heb staan werkt deze niet goed.

    Nou heb hier dus een vraag over.

    Is het standaart dat er een antenne versterker in de auto zit (100 v6 avant uit 1994).

    Ik ben namelijk bij de dealer geweest , en daar vragen ze €70 voor een nieuwe antenne.

    Op zich wil het best uitgeven , maar hij moet wel werken want de antenne die ik ergens anders kocht werkt dus niet goed. Toen heb ik deze ingeruild voor een onversterkt uitvoering maar daar zit weer een stekker die rechtstreeks in de radio gaat. En ik moet juist een hebben die in de antenne versterker past.

    Iemand die ook het zelfde type heeft en die even mij heirmee kan helpen??

  2. #2
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.704
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Antenne voor 100 avant

    Een tijd geleden is mn dak antenne kapot gegaan.

    Nou heb ik kort daarna een andere gekocht , en toen zag ik dat deze versterkt was. Aangezien ik tussen m'n hemel een versterker heb staan werkt deze niet goed. uppydogeyes:

    ik neem aan dat dit de "spriet" aangaat het is normaal mogelijk om deze los te kopen zonder voet. is het niet bij de dealer dan wel bij een autoradio speciaalzaak.vaak ook maar 10 tot 14 euri. :splat:
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •