Na wat sneupen ben ik er achter dat ik een bak met de volgende codes nodig heb: 5N, APU, APV, AUY, AUZ.
Zitten achter de volgende motoren MC, WU, WD, KZ.
Volgens mij word je gek van al die pk's op alleen je voorwielen. Op nat asfalt kun je niet eens normaal gasgeven, gaat altijd spinnen. Kun je het onderstel waar die motor uit komt niet gebruiken en ombouwen? Als je toich van uitdagingen houdt zou ik dat doen.
En hou er rekening mee dat ie nooit erg zuinig rijdt, altijd ergens tussen de 1:7,5 en 1:9, al moet je voor dat laatste cijfer als een trut rijden......
Dat zie je goed, die zijn veel langer. Daar kan je dus op papier harder mee rijden! Bij 120 km/u in 5 dus geen 3000 maar iets van 2700 tpm. Met een 20vt voor zo'n bak rijdt datwel lekker. Alleen zal die in z'n 5 niet echt niet lekker meer accellereren, dat wordt dan echt een soortr overdrive versnelling. Koppel zal die denk ik wel aan kunnen (weet niet wat die diesel had, maar dat zal ook wel zo'n 250Nm zijn geweest).
Gat tussen 1 en 2 is best groot trouwens......
hallo denk niet dat die langer zijn. meende toen wij nog aan auto cross deden dan wij met diesel maar een eindoverbrenging van 4.56 hadden. was volgens mij een CODE AAZ versnellingsbak. hoe hoger dat getal van de eindoverbrenging word hoe korter je versnellingen. volgens mij had een CODE 6E quattro versnellingsbak ook 4.11 eind overbrenging. maar er zijn ook audi versnellingsbakken met 3.89 eindoverbrengingen. dan worden je versnellingen langer.gr henk