Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 21

Onderwerp: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

  1. #1
    kest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    zoals iedereen weet bestaat custom auto craft niet meer, vandaag ben ik naar niederscheidweiler afgereist.
    en ben voldaan met onderdelen terug gekomen, nu blijkt dat de mensen waar ik geweest ben de hele inboedel van custom auto craft hebben opgekocht.
    via e-bay ben ik aan een uitlaat voor de audi 200 gekomen gekocht in duitsland, en deze is van custom auto craft.
    nu vertelde deze man en zijn zoon dat ze nog ontzettend veel spullen te koop hebben. en dat graag via de mail contact hebben mail adres heb ik liggen
    voor de liefhebber en dat ze ook spullen opsturen en kan ook aan huis worden opgehaald.

    voor de liefhebber heb ik het adres en mailadres.
    bij deze is het nog mogelijk om spullen te kopen van custom auto craft. stuur even een pb als je de gegevens hebben wilt.

    mvg kest

  2. #2
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kest Bekijk Berichten
    zoals iedereen weet bestaat custom auto craft niet meer, vandaag ben ik naar niederscheidweiler afgereist.
    en ben voldaan met onderdelen terug gekomen, nu blijkt dat de mensen waar ik geweest ben de hele inboedel van custom auto craft hebben opgekocht.
    via e-bay ben ik aan een uitlaat voor de audi 200 gekomen gekocht in duitsland, en deze is van custom auto craft.
    nu vertelde deze man en zijn zoon dat ze nog ontzettend veel spullen te koop hebben. en dat graag via de mail contact hebben mail adres heb ik liggen
    voor de liefhebber en dat ze ook spullen opsturen en kan ook aan huis worden opgehaald.

    voor de liefhebber heb ik het adres en mailadres.
    bij deze is het nog mogelijk om spullen te kopen van custom auto craft. stuur even een pb als je de gegevens hebben wilt.

    mvg kest
    dat ze de spullen hebben overgenomen van CAC was al bekend, maar zij hebben zelf aangegeven dat ze een website zouden neerzetten met de handel erop.
    waarom doen ze dit dan nu weer niet?
    via via is gewoon erg omslachtig hoor.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Ben wel eens benieuwd wat je voor deze hebt moeten geven @kest, of ik laat me eentje maken voor deze of het word eentje van hem.
    Het hoefd immers niet direct die uitlaat, maar heb hem wel op het verlanglijstje staan.
    Hij zit trouwens niet zo heel ver van me af.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  4. #4
    kest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    voor de uitlaat heb ik 420euro betaald, ik ben ze via e-bay tegen gekomen zonder dat ik het wist.
    het was dat mijn vrouw zei van, je zou dnken dat ze alle spullen van custom auto craft hebben.
    en dat bleek dus ook te kloppen, een website hebben ze niet en verkopen via e-bay alle spullen van uit een inpandige garage aan huis.
    omdat ik van uit nederland kwam kreeg ik de uitlaat voor 420euro anders hadden ze er meer voor gewilt zo'n 500euro.
    waarom ze het via e-bay doen weet ik niet, en als ik iets nodig heb kom ik er toch wel aan of haal het op zoals nu.

    via e-bay staan ze als Classicyoungtimer2014

    adres en mail gegevens.

    classic-youngtimer.

    Michael Hermsdorf
    in der burbach 4
    D-54533 niederscheidweiler
    telefonnummer
    06574 901990

    e-mail: classic-youngtimer@t-online.de
    Laatst gewijzigd door kest; 01-01-15 om 22:02.

  5. #5
    kest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny666 Bekijk Berichten
    Ben wel eens benieuwd wat je voor deze hebt moeten geven @kest, of ik laat me eentje maken voor deze of het word eentje van hem.
    Het hoefd immers niet direct die uitlaat, maar heb hem wel op het verlanglijstje staan.
    Hij zit trouwens niet zo heel ver van me af.
    hallo johnny666,

    ik weet niet waar dat je woont, bij mij van uit bleskensgraaf (regio dordrecht) was het 363km er naar toe goed 4uur rijden.
    alleen mijn tomtom was dwars en had een ander idee hoe ik rijden moest, door soms binnen door te willen in plaats van heerlijk de snelweg te nemen.
    het scheelt dat ik het al eens eerder gereden heb, en de plaatsen in duitsland weet te liggen. dus had een beetje schijt aan domdom


  6. #6
    orcinuses's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    560
    Kudos
    12
    Auto
    Audi V8
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    alles? dus ook rvs uitlaat voor audi v8 4.2?
    '98 Kia Sephia 2007 - 2011
    '85 Audi 100CC DT 2011 - 2014
    '93 Audi V8 4.2L 2014 - heden

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    121
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Staan al hun onderdelen online op hun ebay shop of is er nog meer dat ze hebben?

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kest Bekijk Berichten
    hallo johnny666,

    ik weet niet waar dat je woont, bij mij van uit bleskensgraaf (regio dordrecht) was het 363km er naar toe goed 4uur rijden.
    alleen mijn tomtom was dwars en had een ander idee hoe ik rijden moest, door soms binnen door te willen in plaats van heerlijk de snelweg te nemen.
    het scheelt dat ik het al eens eerder gereden heb, en de plaatsen in duitsland weet te liggen. dus had een beetje schijt aan domdom
    Van ons woonadres was luxemburg ik meen 197 km nou naar deze zou zijn 204 km.
    Ze kunnen er wel 500 voor willen maar voor Duitsland zal dat problemen geven denk ik er zit namelijk geen tuv bewijs bij meen ik, en dat hebben ze in dat land wel nodig ervoor.!
    IK wacht dus maar eens even af ermee, wil immers ook een dikkere downpipe en eventueeel een spruitstuk ervoor dan.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orcinuses Bekijk Berichten
    alles? dus ook rvs uitlaat voor audi v8 4.2?
    http://www.ebay.de/itm/Mittelschalld...ht_1540wt_1103
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  11. #10
    orcinuses's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    560
    Kudos
    12
    Auto
    Audi V8
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny666 Bekijk Berichten
    ik zie nergens dat deze ook op de v8 past?
    '98 Kia Sephia 2007 - 2011
    '85 Audi 100CC DT 2011 - 2014
    '93 Audi V8 4.2L 2014 - heden

  12. #11
    kest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orcinuses Bekijk Berichten
    ik zie nergens dat deze ook op de v8 past?
    via e-bay kun je ze een mailtje sturen, met wat ze allemaal te koop hebben
    ik heb het mail adres er even bij gezet bij hun adres gegevens

  13. #12
    kest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny666 Bekijk Berichten
    Van ons woonadres was luxemburg ik meen 197 km nou naar deze zou zijn 204 km.
    Ze kunnen er wel 500 voor willen maar voor Duitsland zal dat problemen geven denk ik er zit namelijk geen tuv bewijs bij meen ik, en dat hebben ze in dat land wel nodig ervoor.!
    IK wacht dus maar eens even af ermee, wil immers ook een dikkere downpipe en eventueeel een spruitstuk ervoor dan.
    woon je in limburg??? dan is het nog maar een stukje rijden.
    voor die papieren boel ben ik niet bang, onder mijn oude vr6 zat een rvs uitlaat systeem ook zonder papieren en ben er nooit voor aangehouden vanwege papieren.
    zelf op een gewone uitlaat van willekeurige garage, krijg je ook geen papieren van een certificaat.
    en zolang je binnen de normen blijft van het geluid niet te veel lawaai zul je geen last hebben van de politie.

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Voor Ned wel ja is het okee,
    Voor duitsla is het een anderverhaal, daar verkrijgt iemand nog niet eens een H kenzeichen als er een andere motor in geplaats is.
    Een uitlaat een andere als erop moet dan zou er een ABE bij moeten zijn, het zou kunnen dat iemand anders voor geweest is dan en dan is het eenvoudiger als zonder iemand anders hem.
    Zag in zijn verkoop geschiedenis dat hij er al eentje verkocht heeft die 480 preisvorslag geaccepteerd, daar heeft dus iemand minder geboden als zijn vraagprijs, waar hij mee acoord gegaan is.

    Niet dat ik of wij er wat mee te doen hebben met die regels in D maar het lijkt me wel een manier om de prijs te drukken!
    Laatst gewijzigd door johnny666; 02-01-15 om 01:16.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orcinuses Bekijk Berichten
    ik zie nergens dat deze ook op de v8 past?
    Eventueel zou je hier wat kunnnen terug vinden en ik zie dat er twee type s van zijn op deze pagina, de vraag is nu welke bied hij of deze mensen aan?

    http://homepage.internet.lu/customau...100_200_v8.htm

    Eentje eindigd op 55 die van een V8 eindigen op 45 dacht ik, maar dat mag je je lekker zelf uitzoeken of er een telefoontje of mailtje aan wagen.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  16. #15
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Waarom is Paul F. eigenlijk zo abrubt gestopt met CAC?

  17. #16
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Waarom is Paul F. eigenlijk zo abrubt gestopt met CAC?
    iets finacieels heb ik begrepen, niet geheel uit vrije wil.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  18. #17

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Ik ben al een hele poos geleden bij die jongens geweest...

    Ik had een betere deal op meer spullen. Maar goed, ik had al contact met z'n pa nog voordat ze op ebay adverteerden. Ze kunnen nu als professioneel aanbieder aanvankelijk 10 items per keer adverteren.
    Het bereik van Ebay is vele malen groter dan van een eigen site, en kost maar een fractie van de tijd om te onderhouden.
    Ze zeggen dat ze van plan door te gaan met het ontwikkelen van delen voor Audi's, maar mijn vermoeden is anders. Geen van beide is ir of ing, maar beide zijn boer & bastler...
    Om die reden heb ik in 1 keer alles gekocht wat ik voorlopig den k nodig te hebben. Beter nu dan te laat en niet meer verkrijgbaar.
    De prijs van die uitlaat is standaard al een schijntje, dus waar Johnny nou moeilijk over doet...
    Vergelijk het eens met een Fox of een BN uitlaat.
    Ik heb de ontwerpdrawings van verschillende, en daar zit echt veel werk in. Daarnaast zijn ze volledig gepolijst. (onnodig, maar wel mooi en duur)
    De sound is alleen onhebbelijk bij Audi's zonder turbo en zonder kat.
    Duitsers die met een H-Zulassung willen rijden mogen zowiezo geen RVS (sport) uitlaat monteren. Voor die tweejaarlijkse TUV hangen die er tijdelijk hun oude ori pijp eronder.

    De onderdelen situatie voor de Oudi's wordt steeds beroerder; de Traditionsshop hanteert geen woekerpijzen meer, maar pleegt openlijk diefstal... en het aanbod op Ebay is slinkende...

    Wat lastige items:
    - lijst tussen grill en bumper (200 dan, want voor de 100 is die 30 Euro en nog te krijgen)
    - remklauwen achter quattro
    - knipperlichtjes voor 200
    - achterlichten avant
    - brandstofleidingen
    - 100 turbo voorspoiler met de twee gaten erin als een 200 heeft
    - gasdrukdempers (de meeste fabrikanten nokken gewoon met de productie voor oude modellen...)

    En zo is er nog van alles op te noemen...

    Om die reden adviseer ik zo snel mogelijk je short-list items aan te schaffen. Ik had dit ook al gemeld in het juiste draadje over "onderdelen te koop voor de typ44..."
    Laatst gewijzigd door Montestoni; 05-01-15 om 14:34.
    turn in turn out turn on

  19. #18

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Ik ben nog behoorlijke tijd bezig geweest met Paul om zijn site en bedrijf te verkopen onder nederlandse (audiminded) bedrijven. Helaas door laatste loodjes was de tijd ineens op toen er positief nieuws was! Dan was het allemaal een stuk handiger geweest om deze CAC onderdelen (en in de toekomst nieuwe onderdelen) te verkrijgen.

    Baal daar nog steeds stevig van. Ik noem geen namen.... Maar dan was het in erg goede handen gekomen, ook qua doorontwikkeling!
    Op de valreep ging het niet door, toen ben ik redelijk hals over kop nog naar Paul/Luxemburg gegaan om i.i.g nog flinke doos onderdelen voor mezelf over te nemen.

    Ik (en de andere partij) had graag geweten aan wie het allemaal aan verkocht is / waar het is gebleven!

    Reden dat Paul stopte was niet direct financieel. Hij boerde namelijk okee. Reden: Relatie stuk / Emmigreren / Iets totaal anders willen gaan doen.
    Laatst gewijzigd door Franx; 05-01-15 om 15:28.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  20. #19

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Jammer blijft het. En de kans dat er ueberhaupt een andere firma komt die voor 30 tot 25 jaar oude auto's spulletjes gaat maken is zo goed als nihil...
    Niet in de handen van de huidige old stock buyers iig.
    Paul z'n productie & afzet was mondiaal, en we zijn niet de enigen die hem missen. In die zin was het niet bepaald "custom craft".

    Om er een bedrijf voor uit de grond te stampen en er een renderende firma van te maken is lastig. In Luxembourg was het iig fiscaal aantrekkelijker dan hier.
    Zou niet gek zijn geweest als de bekende Audi (classic) jongens de handen ineen geslagen hadden... Helaas.
    turn in turn out turn on

  21. #20

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Leeftijd
    34
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard re: Custom Auto Craft (Paul Fernandes)

    Hi Guys.

    Volgens mij is hij weer up and running. Zojuist bij Paul een stuurwiel besteld.
    Aardige gast die nu in Portugal zijn shopje runt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •