Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Glimmen

  1. #21
    Frans Pan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    66
    Posts
    329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Glimmen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Ik heb 'm gisteren gezien op de meeting, Vond het nog vrij dof maar valt al minder op. Motorkap zat niet veel meer glans op dan scherm viel me ook op.
    Ik zou spuitnevel op je raam in de hoek ook even weghalen (met commandant gaat dat prima).. anders met een scheermesje is het ook zo weg.
    Het was zondag overduidelijk; je hebt werkpaarden en mooie paarden. (Ik heb mijn Audi puur en alleen om naar het werk te gaan en thuis te komen)
    Laatst gewijzigd door Frans Pan; 05-09-17 om 10:07.
    Audi 80 1.8 1991

  2. #22

    Standaard Re: Glimmen

    Je hebt gelijk! Dat geld voor mij ook, ik rijd naast 'de schoonheden' ook een dagelijkse typ89 80, type werkpaard... hij is netjes maar zal niet gauw een schoonheidsprijsje winnen.
    Belangrijkste is dat je degelijk en betrouwbaar naar je werk kunt!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    1.117
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Glimmen

    Zulke deuken noemen we 'patina' dacht ik. Mijn B4 is er ook voor woon-werkverkeer. Op z'n tijd wordt ie schoongemaakt van binnen en buiten en eens gewassen en in de was gezet. Belangrijker is dat ie betrouwbaar en redelijk zuinig z'n werk doet. Bijna alles werkt nog na zowat 24 jaar.

    Misschien zou ik wel eens een mooie B3 op de kop willen tikken. Voor erbij, maar ik denk niet dat ik daar de handen voor op elkaar krijg, hier thuis.

  4. #24
    Frans Pan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    66
    Posts
    329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Glimmen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paudio Bekijk Berichten
    Zulke deuken noemen we 'patina' dacht ik. Mijn B4 is er ook voor woon-werkverkeer. Op z'n tijd wordt ie schoongemaakt van binnen en buiten en eens gewassen en in de was gezet. Belangrijker is dat ie betrouwbaar en redelijk zuinig z'n werk doet. Bijna alles werkt nog na zowat 24 jaar.

    Misschien zou ik wel eens een mooie B3 op de kop willen tikken. Voor erbij, maar ik denk niet dat ik daar de handen voor op elkaar krijg, hier thuis.
    Dat heb ik met de Audi 100. Ik kan over 4 jaar met vervroegd pensioen of minder werken. Ik denk dat ik het dan ga doen als ze er nog zijn. En dan als plezier vaartuig ga gebruiken.
    Audi 80 1.8 1991

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •